Jag har aldrig ägt en Saito som går bra med originalförgasaren. 91:an som jag har nu blev en helt annan motor med en förgasare från en gammal OS 120, superlåg tomgång och nästan vibrationsfri, drar rent genom hela registret. Nu är den väl 5-6 år gammal så jag vet inte om Saito har förbättrat sina förgasare på nyare motorer. Har ni problem med vibrationer och oren gång på låga varv så prova en annan "fugge".
/Anders
/Anders
Kommentar