Hej på er!
Dags att fundera på vad man ska söndagsflyga med nästa år. Naturligtvis bör det vara skalautseende och gärna warbird. Fastnat för Kyoshos Hien 50, tänkte stoppa i en OS46 SF som jag har liggandes.
Så är det någon som har flugit kärran ett tag? Funkar de medskickade landställen? Annat positivt och negativt?
Tackar på förhand!
Dags att fundera på vad man ska söndagsflyga med nästa år. Naturligtvis bör det vara skalautseende och gärna warbird. Fastnat för Kyoshos Hien 50, tänkte stoppa i en OS46 SF som jag har liggandes.
Så är det någon som har flugit kärran ett tag? Funkar de medskickade landställen? Annat positivt och negativt?
Tackar på förhand!

Kommentar