Premiär för i år!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Anders48
    • okt 2008
    • 20

    #1

    Premiär för i år!

    I dag blev det premiär för i år:thumbup: . 2 framgångsrika flygningar genomfördes med "gamla Bettan" (dagen till ära försedd med skidor), denna vackra vinterdag med endast 3 minusgrader till skillnad mot dom 37 som det var för ett par dagar sedan. Premiär även för min nya Futaba 8FG.
    Bifogade filer
  • matbos
    • jul 2008
    • 1444

    #2
    Coolt :thumbup: snart är det vår.

    Kommentar

    • wesse
      • maj 2007
      • 5864

      #3
      Futaba 8fg ska vara hovringsvänlig har jag hört:man_in_love:

      tänk att det kommer en sommar i år oxå... Yehhh

      Kommentar

      • Anders48
        • okt 2008
        • 20

        #4
        8FG:n verkar bra och innehåller då allt som jag kan tänkas behöva i inställningsväg men jag saknar inställningsratten från min 7C:(

        Kommentar

        Arbetssätt...