I dag blev det premiär för i år:thumbup: . 2 framgångsrika flygningar genomfördes med "gamla Bettan" (dagen till ära försedd med skidor), denna vackra vinterdag med endast 3 minusgrader till skillnad mot dom 37 som det var för ett par dagar sedan. Premiär även för min nya Futaba 8FG.
Premiär för i år!
Kollaps
X
Kommentar