RCFF vs SMFF

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Dragon
    • dec 2007
    • 572

Ursprungligen postat av McRegor
    Där håller jag med dig fullständigt, Henke ! När det finns konkurrerande "produkter" så borde grundregeln vara att man skall sälja sin egen produkt på de egna förtjänsterna oavsett om det gäller mjölk, bilar eller förbund...
    Roger
    Alldeles rätt grabbar!
    Men då måste ju alla parter precis som i näringslivet också acceptera att det finns konkurens!
    /Kalle
    -------www.ahusmfk.net------

Kommentar

• Fluf
      • jul 2012
      • 1580

För att generalisera extremt, låter det så för mig som oinsatt i föreningarna

Den yngre föreningen ser sig själva som konkurrenter på en fri marknad och den äldre föreningen som elitister
      Den äldre föreningen ser sig själva som originalet och betraktar den yngre föreningen som rebeller

Är de en rimlig uppfattning av föreningarnas uppfattning av varandra?
      Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
      Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
      Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
      Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
      Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.

Kommentar

• McRegor
        • maj 2006
        • 7942

Tror tyvärr det är lite mera komplext Fluf - och som vanligt är det nog inte bara ens fel om två träter...
        Men i grunden är det säkert som du säger att det yngre förbundet ser det som en fri marknad vilket det också borde vara.
        Roger

Kommentar

Arbetssätt...