Servona går direkt till ändläget

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Redrobjem
    • nov 2014
    • 327

Ursprungligen postat av kristianb
    Draken behöver stora höjdroderutslag och små skevroderutslag!

Hur gick det med servona och ändlägena?
    KristianB
    Armarna var felmonterade.

Kommentar

• Redrobjem
      • nov 2014
      • 327

Han kläckte oskulden idag med sin Drake. Meningen var att han skulle köra sin Parkzone Artizan som han köpt då Draken verkade lite mycket att börja med. Men vinden gjorde att vi skippade flyga där vi tänkt. Men vi åkte vidare och kom till ett lite lugnare ställe. Det var fortfarande lite väl med vind och ingen bra landningsmöjlighet. Men va faan nu räckte det tyckte vi, jag drog upp min AcroMaster och efter en liten svängom lyckades jag landa på en åker. Då triggades min kompis. Så han monterar av landningsställen (för att kunna buklanda) han drar upp sin Drake newbe som han är. Här är resultatet . Tyvärr var jag så fokuserad på planet på slutet så jag glömde rikta kameran.
      Senast redigerad av administrator; 2015-04-03, 20:58.

Kommentar

• Jorgen
        • feb 2013
        • 777

Det där såg ju ut att gå bra, kontrollerna verkade ju sitta och det verkade instinktivt att hålla stumt när han höll på att gå i backen i den lite för låga loopen. Ett typiskt fall av "Lätt att flyga så att det blir svårt, svårt att flyga så att det blir lätt."

Jag har svårt att tro att det inte skall bli flygare av honom.

Kommentar

• multipass
          • aug 2011
          • 270

Ursprungligen postat av Redrobjem
          Här är resultatet https://www.youtube.com/watch?v=YaYC...ature=youtu.be. Tyvärr var jag så fokuserad på planet på slutet så jag glömde rikta kameran.
          :applouse: Blir imponerad av folk som kan hålla en felvänd dörrkil i luften utan att tappa orienteringen :sarcastic:
          Ursprungligen postat av Jorgen
          ..flygare..
          :thumbup:
          Senast redigerad av multipass; 2015-04-03, 19:36.

Kommentar

• bokis
            • maj 2006
            • 5041

Lovande!!! Ännu en förtappad själ i samlingen :icon_pidu:...Buggen brukar vara livsfarlig att få ,omgivningen visar ibland 0 förståelse..
            // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
            (nu även med biskvier!)

Kommentar

Arbetssätt...