Då får det bli en apprentice helt enkelt!! Om man köper en sändare separat för att ha nåt att växa i så köper man mottagare också antar jag? Men är det svårt att montera den i planet? Wfly verkar både bra och billiga.
Skickat från min D5803 via Tapatalk
Skickat från min D5803 via Tapatalk


Kommentar