Jag kom på att det inte är så kul att stå stilla utomhus i denna kylan, så jag köpte en RC-sändare med USB-sladd så att jag kan köra simulator fram tills våren.
Min första RC-vinge/flygplan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Äh det kan vara hur kul som helst att stå stilla utomhus i kylan
Jag körde hela förra vintern och det värsta är väl om man blir kall i fingrarna när man bökar i accarna och grejar men annars finns det ju sändarväskor, långkalsonger och mössor?
Det finns ju vissa dagar på vintern när solen är uppe då det är friskt och ännu mer härligt att stå ute och flyga än på sommaren!
Keffe1; bra exempel på hur dum kameralagen är, jag misstänker att jag står intill dig på flygvideon och när kameran är som närmast är den väl ~6m från där vi står och man kan ändå inte riktigt identifiera mig.
Edit : japp definitivt jag som är med; känner igen min let13 glider
Mvh Gustaf
Skickat från min SM-G800F via TapatalkKommentar

Kommentar