Kände mig blåst...
Kollaps
X
-
13 sek och ensiffriga plus-grader???
Det suget måste ha varit starkt?
Vi får väl se lite flygbilder....för det tog du väl?
Dårfink :-)
Ha ett gött flyg-16.
// Mats WFlygsmurfenKommentar
-
der findes ikke dårlig vejr, bare dålige klær. Lidt frisk vejr så føler man det både godt at komme ut og at komme hjem. Der er fordeler ved alt. Det er bare at se dem.
Du Thomas, kunne jeg ikke få en tegning af kroppen på din vinge. Jeg har en sådan liggende på 2. året for jeg finder ikke ut hvordan jeg lager en krop til den. Jeg vil jo gerne at den kan skildes ved fragt og at der kan tilføres balast.Senast redigerad av karstena; 2015-12-26, 08:38.Kommentar
-
Jo man lære jo lidt etter hvert. Jeg har specielle limklær. hvergang jeg holder på med lim så skifter jeg. har lødlagt nok t-shirts.
Pu-limet er egentlig ganske godt når man først finder fidusen. Men at starte med er det noget svinerri. Pare spørg min easyglider næste gang du træffer den. -hvis du når det.
Den ide med krysfiner og dyler i enden var en god ide / detalje at få med mig.Kommentar
-
Ja, og der er indlimet (PU-lim!) tynde stålrør, typ http://www.cofa.se/?p_p=88631 (kan findes i hver blomsterhandel) i hver vinghalve, som passer til vingrør/carbonrør...Retroholic!Kommentar
-
Åter till fingrarna, har du provat fiskevantar eller sändarpåse? Bägge hjälper mig, även om hang och sändarpåse låter som man måste ha medhjälpare som kastar.
Willys Sportfiske är en av Sveriges största sportfiskebutiker. Välkommen in i vår webbutik eller besök vår butik i Västerås. Vi kan flugfiske.
Kommentar
-
Den där ser ut som nåt jag vill bygga!! Finns planer på denna kärra tillgängliga kanske?
Vad har du byggt den i? depron?
mvh GustafKommentar
Kommentar