Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Sjukt fin blev den. Hoppas att du visar den för Einar själv.
Han blir garanterat imponerad.
Nu återstår själva maiden till våren.
Hoppas den blir lika bra som all beröm du fått här på forumet.
Lycka till
Einar har redan sett den live och han tyckte det såg kanon ut!:icon_pidu:
Ang maiden så får vi verkligen hoppas den flyger lika fint som den är fin, men det ska nog inte va några bekymmer.. Jag har ju lite mer drag i min motor men samma torr vikt som Einars 1:9 Vigg..
Läääängtar till Maiden nu vill jag lova!!!!!:lollypop:
Hej,
Grattis till lyckade flygningar - såg ju hur fint som helst ut inkl landningen i videon.
Synd att det inte går att få tag i en sån där Viggen "byggsatser" längre, det skulle kunna få mig att börja med RC Jet (eller en Tunnan, Lansen el Draken byggsats i samma storlek).
Konstigt att ingen av alla fabriker av RC Jet därborta i Kina vill göra nån Viggen, Draken, Tunnan, SK60... men de här svenska planen är väl lite för udda kanske för att attrahera övriga jetflygare.
Fly Eagle Jets har dock en J35 Draken som är märkt "test" (liksom en Vampire) så det kanske kommer en J35 därifrån så småningom. http://www.flyeaglejet.com/en/J35.html
Härligt att se Daniel. Grattis.
Hur är den att flyga?? Vad har du för storlek på motorn i Viggen nr2??
Hoppas att den du byggt flyger lika bra.
Måste se till att min blir klar, men men den tiden finns inte nu i varjefall.
Hej Danneman,
Jag satt återigen och dreglade över din kärra när det slog mig... Har du kvar bilderna på interiören? Skulle vilja skriva ut dessa och sätta i min.
mvh
Marcus
Kommentar