Hej Pete!
Först främst är detta ingen rådfrågar tråd, utan en undran om någon har en Jettrainer till salu för en vettig peng, helst utan turbin och Ibland måste tankar och funderingar helt enkelt få ligga till sig lite, mest beroende på hur mycket saker och ting kommer att nyttjas, är inte konstigare än så. Har kommit en del andra modeller emellan också. Beslutet att det ska bli en Jet har varit klart rätt länge, att man därmed som nybörjare inte vet vad man ska ha är ju en annan sak. Ja kalla mig gärna velig det är helt ok, mycket snack på liten verkstad bjuder jag också på. Jag var faktiskt på gränsen att sluta med RC flyget för ett tag sedan, gick in i någon form av rc vägg kan man nog kalla det. Trots detta är ju själva botaniserandet i modelldjungeln också rätt kul. Hoppas på goda råd under rookie veckan i April, det ska bli riktigt kul. Och ja Pete det blir en obyggd Boomerang Nano, som verkligen är min drömkärra he he, skämt åsido den verkar flyga bra till en vettig peng, sen är den ju inte för stor heller. Om Kines turbinen startar får den väll hänga med ett tag annars blir det väll en J-Cat, så nu blev väll någon till glad. Hoppas att jag kan få lite goda Boomer råd när jag sätter igång med bygget. Åsså dessa obyggda viggar som står och väntar...

Hils
Magnus

Lämna en kommentar: