Ursprungligen postat av pilotkalle
Följ bygget av en division Backfires!
Kollaps
X
-
-
Ser snyggt ut Kalle.
Verkar som du inte bryr dej om landställsluckor,
det gör du rätt i. Är rätt mycket pyssel med det.
Då är det snart dax för lite färgsättning, eller?
Blir det RÖD/GULT som vår flagga?
Ska fixa era dekaler snart så ni kan få dom.
Fortsätt som Ni gör så blir dom grymma.
Mvh MangeMange
Jet-SkåneKommentar
-
pilotkalle
Jag vågar inte skriva annatUrsprungligen postat av DragonTack!Ursprungligen postat av pilotkalleFint.
.
Kommentar
-
Bra! :badgrin:Ursprungligen postat av pilotkalleJag vågar inte skriva annatUrsprungligen postat av DragonTack!Ursprungligen postat av pilotkalleFint.
.-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
pilotkalle
Jag lär mej 8) !Ursprungligen postat av DragonBra! :badgrin:Ursprungligen postat av pilotkalleJag vågar inte skriva annatUrsprungligen postat av DragonTack!Ursprungligen postat av pilotkalleFint.
.Kommentar
-
Va? :lol:Ursprungligen postat av pilotkalleJag lär mej 8) !Ursprungligen postat av DragonBra! :badgrin:Ursprungligen postat av pilotkalleJag vågar inte skriva annatUrsprungligen postat av DragonTack!Ursprungligen postat av pilotkalleFint.
.-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
pilotkalle
Okänt begrepp :rolleyes: ?Ursprungligen postat av DragonVa? :lol:Ursprungligen postat av pilotkalleJag lär mej 8) !Ursprungligen postat av DragonBra! :badgrin:Ursprungligen postat av pilotkalleJag vågar inte skriva annatUrsprungligen postat av DragonTack!Ursprungligen postat av pilotkalleFint.
.Kommentar
-
WOW! Så här mycket inlägg har det väl aldrig skrivits på "Turbin-avdelningen"! Antagligen är väl alla "Jetare" upptagna med att meka och justera.
Jag var ett tag lite orolig att avdelningen för "Båtar" och "Bilar" skulle passera i antal inlägg. 8):rip: Rest in pieces!:crazy_pilot:Kommentar
-
Lugn o fin vi mekar för allt vad vi orkar o lite till. Man måste bli klar innan solen värmer asfalten för mycketUrsprungligen postat av JerryDWOW! Så här mycket inlägg har det väl aldrig skrivits på "Turbin-avdelningen"! Antagligen är väl alla "Jetare" upptagna med att meka och justera.
Jag var ett tag lite orolig att avdelningen för "Båtar" och "Bilar" skulle passera i antal inlägg. 8)
Forumen kommer i sista hand, Flyga o meka kommer först, forutom de två benta honorna som tyvärr alltid är prio1 enlig dom själva, de är rätt goa att ha ändå. /Mr MulderFlyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Kommentar
-
pilotkalle
Jag har hört att Herr storitrutenomattmanskabyggaalltsjälv har köpt en ARF. Detta kan väl ändå inte vara sant, eller? Förklaring tack!Ursprungligen postat av DragonVa? :lol:Ursprungligen postat av pilotkalleJag lär mej 8) !Ursprungligen postat av DragonBra! :badgrin:Ursprungligen postat av pilotkalleJag vågar inte skriva annatUrsprungligen postat av DragonTack!Ursprungligen postat av pilotkalleFint.
.Kommentar

Kommentar