Jetprojekt för oss som inte platsar i 100.000 klubben!
Kollaps
X
-
-
Här kommer några bilder från monteringen av canopyn.
Bottenplattan har jag själv tillverkat i balsa för det följde inte med något
till den. Piloten är köpt hos Aircpro.

-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
Bäste Herr Dragon om jag tar 2st och du 2st också tror du då att vi tillsammans klarar gränsen till 100.000krs klubben, hade varit kul att få vara med i den gräddan:banghead: vi får väl lägga lite pengar på fina dekaler så vi kan dölja bling bling dekalerna från kina .:sarcastic: /MulderFlyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Kommentar
-
Yeeeeeeeeeeh!:thumbup:Bäste Herr Dragon om jag tar 2st och du 2st också tror du då att vi tillsammans klarar gränsen till 100.000krs klubben, hade varit kul att få vara med i den gräddan:banghead: vi får väl lägga lite pengar på fina dekaler så vi kan dölja bling bling dekalerna från kina .:sarcastic: /Mulder
Men då vill jag att vi ska ha en hel hejarklack också!
-
Flyger: JET
-
Nu är spanten återmonterade igen samt förstärkta med glasfiber och epoxy. Samtidigt passade jag på att förstärka kroppssidorna med lite kolfiber. Det återstår lite sliparbete när epoxyn härdat färdigt.

-
-
pilotkalle
Kommentar
-
pilotkalle
Kommentar
-
Jag tror problemet är att Wesse inte vet vilka han skall krama, började med JET-Laydis och slutade med Palm.
Först försökte han krama till sig en turbin och nu en BVM modell hmmmmm. Wesse det är snart dax för ett besök i h-fred. /MulderFlyger: JET

Kommentar