Bokis nya Get

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sundqvistjohan
    • jul 2006
    • 1289

Ursprungligen postat av MrJet
    Ha ha, snyggt photoshoppat. Du glömde pinuppan på tavlan i bakgrunden Johan

Snygg maskin förövrigt, Gratti
    Macchi M33 är sjöflygplanet som hänger i taket, jag har ju skrivit:
    1. Tavlan vid Macchi M33:an
    Med det menar jag tavlan med pinuppan, men som lyckligt gift i 15 år dras mina blickar mer till ett vackert sjöflygplan än till en kvinna som inte är min fru, därav denna beskrivning av "tavlan"
    Medlem i Suomen ilmailuliitto (SIL) = Finlands flygförbund (FFF) = Finnish Aeronautical Association (FAA)
    Min hemsida http://johansundqvist4.googlepages.com/home

Kommentar

• bokis
      • maj 2006
      • 5041

Jag kräver respekt när jag ska berätta om hur dyrt allt är och denna tråden har helt spårat ur!
      Jag trodde att jag som e så ball å bara glänser skulle slippa påhopp ifrån
      t.e.x Spillersboda,Småland och andra platser i Sverige..
      Annars så tänker jag skriva med stora bokstäver och massor med utropstecken!!!!
      FÖRSTÅTT!!!
      Nu när det var avklarat: Tack för alla glada tillrop!:love:
      Ni är för goa!
      Måtten på kärran var det: Length:74 3/4"(1900mm) Wingspan:57 3/4"(1470 mm
      Hanke ligger i hårdträning för premiären,är på Aerobics ikväll...
      // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
      (nu även med biskvier!)

Kommentar

• Mr J
        • maj 2006
        • 4130

Ursprungligen postat av bokis
        FÖRSTÅTT!!!
        ´säkta :scared:
        /\/\vh // /\/\r J.

Kommentar

• bokis
          • maj 2006
          • 5041

Johan,du missade en grej,nån bild på dörren på något grönt,ser ut som Byrådirektören men jag är inte säker..
          Har kontaktat förfalskaren men ej erhållit någon vettig förklaring ännu..
          // Bokis

(nu även med biskvier!)

Kommentar

• Snickarjävel´n
            • aug 2006
            • 1927

Den sannolikheten är nog den lägsta som går att frambringa om den ska va vettig. Förklaring lär du få men..............:banghead::sarcastic:
            brekdahlssnickeriab.se
            https://www.facebook.com/pages/Br-Ek...6875076?ref=hl

Kommentar

• sundqvistjohan
              • jul 2006
              • 1289

Johan,du missade en grej,nån bild på dörren på något grönt,ser ut som Byrådirektören men jag är inte säker..
              Tror jag har med den också (punkt 4)
              Medlem i Suomen ilmailuliitto (SIL) = Finlands flygförbund (FFF) = Finnish Aeronautical Association (FAA)
              Min hemsida http://johansundqvist4.googlepages.com/home

Kommentar

• wesse
                • maj 2007
                • 5864

Ursäkta mig för jag förstörde din tråd har återställt din bild till orginalet igen:girl_cray3:

bilden på dörren va bosse bildoktorn då jag trodde du älskade honom...

lycka till med getflyget nu då....

mvh och adjö// Wesse
                Bifogade filer

:love: Get high with hovering
                not drugs :love:

Kommentar

• matbos
                  • jul 2008
                  • 1444

Ojojoj Wesse som pilot Usch då blir det Hovringspankaka av allt ihopa ju :sarcastic:Kasta ut han i från drivers seat Bokis!!!! :thumbup:
                  /Matte
                  :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

• bokis
                    • maj 2006
                    • 5041

Ursprungligen postat av wesse
                    Ursäkta mig för jag förstörde din tråd har återställt din bild till orginalet igen:girl_cray3:

bilden på dörren va bosse bildoktorn då jag trodde du älskade honom...

lycka till med getflyget nu då....

mvh och adjö// Wesse
                    Jojo..Min idol i grönt..Bara det...Hade du satt upp någon idol i naturliga färger tex Byrådirren(som redan hänger där givetvis) eller Hanke (som nu går på ZenBuddistisk träning för att mental klara av o glänsa på premiären av L-39) så hade det varit OK..
                    Men Småland är inte som resten av landet,närå,där måste man göra en Gremling av en så fantastisk förebild som Bosse..
                    // Bokis

(nu även med biskvier!)

Kommentar

• wesse
                      • maj 2007
                      • 5864

Jojo..Min idol i grönt..Bara det...Hade du satt upp någon idol i naturliga färger tex Byrådirren(som redan hänger där givetvis) eller Hanke (som nu går på ZenBuddistisk träning för att mental klara av o glänsa på premiären av L-39) så hade det varit OK..
                      Men Småland är inte som resten av landet,närå,där måste man göra en Gremling av en så fantastisk förebild som Bosse..

Förlåt du stora man ännu en gång det va inte meningen att såra dig:girl_cray3:

Gjorde Bosse grön för jag ville du skulle se hur grön av avundsjuka han var över din stora dyra Jetmaskin...

nu drar jag mig tillbaka så får jag hoppas att du stora jet guru har översende med mitt övertramp...

mvh// Wesse den lilla mesiga killen

p.s Bokis du ser ut som en svullen tomat på kortet så skärp dig o kom ner på jorden igen...moahahahahah

Kommentar

• Ultra Bandit
                        • aug 2008
                        • 373

Etersom du är så ball och dessutom säkerhetsansvarig för RCFF så vet jag inte om jag vågar ge dig ett tips!:vroam:
                        Men här får du ett av mig ändå!

Undvik regn när "du flyger" så ska du nog se att det går bra även på 2,4 GHz

Själv tror jag inte en 2,4 GHz sändare tål vatten/fukt bättre en 35 MHz sändare eller vad tror du?

Lycka till i solsken önskar Lasse P:dance3:

P.s såg ditt trista Jet haveri i regnet på Norberg träffen i våras.:(

Senast redigerad av Ultra Bandit; 2009-12-09, 04:52.

Kommentar

• bokis
                          • maj 2006
                          • 5041

Tackar Lasse,hoppas på bättre lycka denna gång..Den resan berodde inte på Megagigahertzar överhuvud taget,det var tyvärr potten(också det "känt problem" dessvärre).det blir koldamm som i fuktig väderlek leder om strömmar i pottarna kors o tvärs i radion,åtgärdas med en resa till västerås..
                          Behövs inte regn ens,fuktig väderlek räckte när vi provocerade fram det på min igen och en T14..
                          // Bokis

(nu även med biskvier!)

Kommentar

• LAB
                            • dec 2007
                            • 634

Läcker kärra Bokis:thumbup:Tur att vi inte har transan som chef för våran säkerhet:sarcastic:.
                            Sur gubbjävel!
                            LasseB

Kommentar

• wesse
                              • maj 2007
                              • 5864

jisses nu ska Lasse o Bokis börja gulla med varandra ja vart är modellflygvärlden på väg egentligen....

Fullt med grova kisar som gör tummen opp och ger varandra beröm för minsta lilla grej:banghead:

Nu är det jag som går o bäddar ner mig med mina derponskivor....

Ha det bra nu grova kisar o skänk gärna en tanke på oss små fisar:girl_cray3:
                              Bifogade filer

Kommentar

• Rc-Nisse
                                • feb 2009
                                • 18

Snälla Wesse. Bigkis har inget med kroppsvikt att göra. MVH Peter

Kommentar

Arbetssätt...