FPV-dag på RFK Fyris (2013 edition)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Boopidoo

    • dec 2008
    • 1937

    #1

    FPV-dag på RFK Fyris (2013 edition)

    Vad sägs om att göra en repris av fjolårets succé och ha en FPV-dag i Uppsala, närmare bestämt på RFK Fyris?

    Jag har inget bestämt datum men någon lördag alt söndag i juni vore väl lämpligt?
  • PinDuke
    • jun 2012
    • 494

    #2
    Det finns det nog intresse för.
    Sista helgen i juni passar personligen.

    Kommentar

    • Boopidoo

      • dec 2008
      • 1937

      #3
      Jag kan nog även tänka mig början av juli. Frugan ska föla snart och det gör ju detta med planering lite osäkert. Men bara intresset finns så tycker jag att vi ska sy ihop något. Jag måste dock kolla lite mer exakt vilka datum jag kan.

      Den här gången ska jag se till att ordna namnlappar där folk får skriva sitt rcflyg nick.

      Kommentar

      • kajakmannen
        • jun 2006
        • 1471

        #4
        Låter som en utomordentligt bra ide Jag kommer

        Kollar du med RFK fyris så att det funkar?

        Kommentar

        • DrHanke

          • maj 2006
          • 5250

          #5
          Yes låter riktigt skoj
          //DrHanke

          *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

          Kommentar

          • Fredrik_W

            • apr 2012
            • 355

            #6
            Det vore kul att besöka ett FPV-meeting så jag är med.

            // Fredrik W
            "Ägandets glädje är icke att förringa."

            Kommentar

            • flunk
              • jul 2006
              • 396

              #7
              Får man flyga med våra strålningssprutande pryttlar utan protester? Eller håller sig gnällspikar hemma?

              Kommentar

              • pero

                • apr 2011
                • 5

                #8
                Det vore kul med en upprepning av förra årets lyckade träff!
                6:e juli är en bra dag för mig.

                /Per O

                Kommentar

                • kajakmannen
                  • jun 2006
                  • 1471

                  #9
                  6:e juli funkar inte för mig. Svågerns barn har dop samt på resande fot i samband med det.

                  Med vänlig hälsning, Kajaken

                  Kommentar

                  • Boopidoo

                    • dec 2008
                    • 1937

                    #10
                    Vad säger ni om lördagen den 29/6?

                    Jag hade tänkt ha med mig dels min installerade RVJET samt en helt oinstallerad så att man titta på delarna och kanske få lite idéer. Det skulle vara kul om någon visade upp en multikopter med BLG, har inte sett ngn IRL.

                    Kommentar

                    • kajakmannen
                      • jun 2006
                      • 1471

                      #11
                      Datumet funkar fint för mig. Jag tar med mig multikopter, tricopter, två st RVJET, en Twinstar, en eAVA FPV och kanske lite till

                      MVH / Kajaken

                      Kommentar

                      • PinDuke
                        • jun 2012
                        • 494

                        #12
                        Funkar för mig.

                        Kommentar

                        • uffe40
                          • aug 2007
                          • 334

                          #13
                          Är och fiskar den veckan ,,skit åxo.

                          Kommentar

                          • DrHanke

                            • maj 2006
                            • 5250

                            #14
                            Ursprungligen postat av Boopidoo
                            Vad säger ni om lördagen den 29/6?

                            Jag hade tänkt ha med mig dels min installerade RVJET samt en helt oinstallerad så att man titta på delarna och kanske få lite idéer. Det skulle vara kul om någon visade upp en multikopter med BLG, har inte sett ngn IRL.
                            Hur har datum valet gått ? Tänkte så man kan planera
                            //DrHanke

                            *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                            Kommentar

                            • kajakmannen
                              • jun 2006
                              • 1471

                              #15
                              Senaste budet är 29/6

                              Kommentar

                              Arbetssätt...