Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
En tidigare fråga var huruvuda det gnälls på klubben avseende FPV och med detta kan jag väl svara att klubbordföranden avser stå och grilla korv till försäljning. Han och jag vill gärna att detta med en FPV-dag blir en årlig tradition på RFK Fyris.
------------------------
boopidoo
kajakmannen
Fredrik_W
flunk (?)
DrHanke
flygar henry
PinDuke
pero (?)
simonarvestrand mfl
lahjnuz
Nykomling men ack så sugen på att dyka upp om man är välkommen!
Visst är du välkommen.
Enda kravet är att du kör max 10 km/timmen på vägen ner till fältet, annars blir du avvisad.
Skylt finns på vägen också vilket du borde se.
Välkommen till edition 2013 !
Om väder är kanske lite tidigt att sia om men det är beställt.
Väderprognosen kommer även att här publiceras 2 dagar innan.
Don't worry och grillade korvar finns till försäljning till de som blir hungriga.
Om någon där ute tror att dom inte är välkomna för att de är nybörjare eller liknande så tänk om. Ta detta tillfälle att kunna träffa de som hållet på ett tag och därför kan komma med tips, råd och stöd för att ni skall komma vidare inom hobbyn.
Ta med laddaggregat. Det ska finnas ett elverk men jag tror inte att det finns 12V? Om det är någon som har ett maffigt aggregat som räcker åt många ta gärna med er det.
Var försiktig med videofrekvenserna. Det är viktigt att vi inte "skjuter" ned varandra. Möjligen kan vi upprätta en plats där man bockar av vilken videofrekvens man avser använda. Detta gäller samtliga frekvensband för video.
Kommentar