Jag har en Pixim kamera på min Bixler och den är mycket bra - körde med en SONY cmos tidigare och även den var bättre än många andra
Vilken kamera
Kollaps
X
-
Sv: Vilken kamera
Jag väntar också på pz0420 från sc2000 men med 2.8mm lins. Det verkar vara en grym kamera för priset. Jag var lite sugen på en seawolf men såg ett test på Youtube och varken jag eller han som gjorde testet blev så värst imponerad. Den såg ut att vara väldigt långsam vid ljusskiftningar men det kanske berodde på inställningarnaKommentar
-
Hej
Hänger på tråden. Har PZ0481 från sc2000. Jag har inte lyckats få till inställningarna tror jag. Just nu kör jag bara kameran till min Pc via en USB dongle. Får bild men den är 'slö'. DVS bilden blir seg och fördröjd.
Är det nån som har tips om hur ställa in kameran.Kommentar
-
När jag haft det problemet har det inte handlat om kameran utan strul med videosändaren.Hej
Hänger på tråden. Har PZ0481 från sc2000. Jag har inte lyckats få till inställningarna tror jag. Just nu kör jag bara kameran till min Pc via en USB dongle. Får bild men den är 'slö'. DVS bilden blir seg och fördröjd.
Är det nån som har tips om hur ställa in kameran.
är du säker på att det är kameran ?Kommentar
-
Mer troligt att det är dongeln eller datorn inte kameran. Prova att köra direkt mot en TV för att se om du får samma då.Hej
Är det nån som har tips om hur ställa in kameran.Kommentar
-
Kommentar
-
En jämförelse med och utan ir filter, http://www.youtube.com/watch?v=tvhMdfjdy3E vad är för och nackdelar med dessa kameror? Tycker CMQ1993X har en bättre grön färg...
Sen hittade jag den här också: http://www.securitycamera2000.com/products/SONY-Super-HAD-CCD-II-600TVL-D%252dWDR-DNR-Mini-Board-Camera-DIY-FPV.html som verkar komma med rätt kabel samt 3 olika linserSenast redigerad av Timtimtim; 2013-03-11, 10:40.Kommentar

Kommentar