Xiaomi Yi
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Såg också den videon och den kameran verkar sjukt prisvärd. Testet var inte så värst bra dock. Ville se fullscreen med Xiaomi i olika miljöer och settings.
Verkar perfekt för en 250 racer eller som budgetalternativ till GP. Men kanske bäst att vänta och se tills nån testat den ordentligt. Känns som det måste finnas något krux med "GP4 kvalle" för $99 lixom. -
Den finns ännu billigare på Ebay för den som är intresserad...:-) Verkar ha rönt rätt stor uppmärksamhet för sin bildkvalitet - i alla fall i relation till priset. Men kräver en Android-telefon för alla inställningar om jag förstått det men nån app finns inte i Play-butiken så långt jag kunde se. Det finns alltså ingen display överhuvudtaget på själva kameran för att kunna göra kamerainställningar.
RogerKommentar
-
Ajdå själv har man bara en iphone.
Vore kul om nån på forumet kunde köpa en och testa.. Själv är jag inte riktigt i behov för tillfället men vore kul att veta hur bra den är på riktigt.Kommentar
-
Sj4000+ skall också "klara" 1080p 60fps enligt specifikationerna.
Dock blir varja frame suddig när den filmar i 60 fps.
Kommer vara positivt skeptisk fram tills där kommer en ordentlig test av 60 fps läget.
Kommentar
-
Den har "riktigt" 1080 60p. Jag är riktigt sugen på en sån här.Kommentar
-
Kommentar

Kommentar