Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Har köpt dom beggat ,vill kunna lägga i ett 2s lipo har 4st som passar perfekt,men förra ägaren gjorde nåt fel så att man måste köra en 3s ack och koppla ihop med1,3 mottagaren ,det är tydligen nån säkring som gått i dom,det är pålött kabel i dom så att man ska kunna använda och lägga i acken
Uffe
Headplay har både för och nackdelar.
Har inte så enormt många flygningar än men för och nackdelar är.
+ Headplay har sjukt bra bild!
- Headplay är inte anpassade för utomhusbruk, man ser ut på sidorna, bör nästan monteras i skidglasögon eller ha något som täcker sidorna ( det är vad jag tycker )
- En stor klump att släpa på som kabeln från glasögonen går in i.
+ i den stora klumpen kan du ha en hyffsat stor acc så drifttiden blir riktigt bra.
Fatshark.
+ Dom täcker bra och är smidiga
- Inte lika bra bild som Headplay
Blir nog lite off topic att jämföra headplay och fatshark. Men såhär har jag löst problemet med att ljuset kommer in. Mina headplay med skidglasögon. Skidglasögon kommer ifrån Rob på http://fpv-plastics.com.
Blir nog lite off topic att jämföra headplay och fatshark. Men såhär har jag löst problemet med att ljuset kommer in. Mina headplay med skidglasögon. Skidglasögon kommer ifrån Rob på http://fpv-plastics.com.
[ATTACH=CONFIG]34234[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]34235[/ATTACH]
Lite till ot då.
Har kikat på dom några ggr men aldrig beställt.
Är det kompletta skidglasögon man får eller är det som en lins som man får trycka i egna glasögon ?
Kanske finns några här som vill ha ? då kan man få lite rabatt på dom
Lite till ot då.
Har kikat på dom några ggr men aldrig beställt.
Är det kompletta skidglasögon man får eller är det som en lins som man får trycka i egna glasögon ?
Kanske finns några här som vill ha ? då kan man få lite rabatt på dom
Dom är kompletta bara att sätta fast dina headplay med dubbelhäftade tejp och lite foam. Jag använde en bit epp eftersom det låg framme
Fatshark Dominator har lika skarp och fin bild som headplay men i 640x480
//Matte
Köpte ett par Dominator för en tid sedan, blev så grymt besviken på bildkvaliteten i jämförelse med Headplay så dom såldes igen samma dag. Skärpan är det kanske inget fel på, men Dominators saknar helt djup och kontrast i bilden.
Kommentar