Jämförelse bildkvalite/upplevelse mellan glasögon

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Reine
    • jul 2013
    • 68

Ser intressant ut, har letat efter nåt liknande men inte hittat nåt. Synd att det var slut på lager...

Kommentar

• MagnusStrömqvist
      • dec 2006
      • 400

Testade Headplay idag, hade plockat upp ett begagnat par! Jesus vad bra de är! Skärpa, kontrast och djup! Helt annan känsla än Fatshark Attitudes som jag testat.
      Byta/köpa? Hör av dig!
      Pistonpowered:
      112” 3W Mustang, DLA116cc rad
      90” Fokker D7 1/4, DLE55RA m autostart
      87” TC Flybaby, ASP 160 twin
      67” Bucker Jungmeister, Saito 125 4takt
      60” Fokker D7 m Saito 82B 4takt
      El drift: F3A sebart Wind Pro
      Sändare: Futaba 18MZ, 16IZ

Kommentar

• Xermalk
        • jul 2013
        • 672

Själv är jag extremt förtjust i bildkvaliten och synvinkel (70-80 grader) på mina diy goggles, med en 35$ 5" 800x480 skärm.
        Använder man hela bildytan (16:9) med en 2.1mm lins så blir bilden perfekt.
        Dock är den varken snygg eller lika portabla som ett par "vanliga" brillor.

Kommentar

• anspe
          • nov 2010
          • 21

Ni som har Skyzones diversitygoggles, är ni nöjda med dem?

Är de kompatibla med Immersion Rc:s sändare? Jag hittar motsägande info angående kompatibiliteten.

Kommentar

• UndCon
            • apr 2009
            • 2886

Jag kör Skyzone och är mycket nöjd. Om de är kompatibla med Immersion vet jag ej - jag kör med Boscam och det funkar direkt. Jag kör även Hubsan FPV och det funkar det med - bara att byta frekvenser

Diversityn har jag inte behövt pröva då jag kör med Klöver/Skew och har täckning så det räcker till...Däremot har jag en liten 5.8 BiQuad antenn som jag funderar på att montera (orginalantennen från Hubsan-radion)

Skyzone har en bred bild 854*480 (WVGA) - jämfört med DominatorHD som har 800*600 (smalare men högre bild)
            Senast redigerad av UndCon; 2014-11-28, 09:59.

Kommentar

Arbetssätt...