Ser intressant ut, har letat efter nåt liknande men inte hittat nåt. Synd att det var slut på lager...
Jämförelse bildkvalite/upplevelse mellan glasögon
Kollaps
X
-
Testade Headplay idag, hade plockat upp ett begagnat par! Jesus vad bra de är! Skärpa, kontrast och djup! Helt annan känsla än Fatshark Attitudes som jag testat.Byta/köpa? Hör av dig!
Pistonpowered:
112” 3W Mustang, DLA116cc rad
90” Fokker D7 1/4, DLE55RA m autostart
87” TC Flybaby, ASP 160 twin
67” Bucker Jungmeister, Saito 125 4takt
60” Fokker D7 m Saito 82B 4takt
El drift: F3A sebart Wind Pro
Sändare: Futaba 18MZ, 16IZKommentar
-
Själv är jag extremt förtjust i bildkvaliten och synvinkel (70-80 grader) på mina diy goggles, med en 35$ 5" 800x480 skärm.
Använder man hela bildytan (16:9) med en 2.1mm lins så blir bilden perfekt.
Dock är den varken snygg eller lika portabla som ett par "vanliga" brillor.Kommentar
-
Jag kör Skyzone och är mycket nöjd. Om de är kompatibla med Immersion vet jag ej - jag kör med Boscam och det funkar direkt. Jag kör även Hubsan FPV och det funkar det med - bara att byta frekvenser
Diversityn har jag inte behövt pröva då jag kör med Klöver/Skew och har täckning så det räcker till...Däremot har jag en liten 5.8 BiQuad antenn som jag funderar på att montera (orginalantennen från Hubsan-radion)
Skyzone har en bred bild 854*480 (WVGA) - jämfört med DominatorHD som har 800*600 (smalare men högre bild)Senast redigerad av UndCon; 2014-11-28, 09:59.Kommentar
Kommentar