vilken videoskärm är värd att köpa
Kollaps
X
-
Jag fick häromdagen hem en RX-LCD5802 tänkt som komplement till glasögon (från Banggood, $118)
Den verkar klart trevlig men har ännu ej provflugit den och fasar för en aspekt.
Tänkte mig inte riktigt för när jag bestämde mig och insåg först när jag fick hem denna att den är 16:9, men mina kameror levererar 4:3 video. (och glasögonen är 4:3)
Då jag är känslig för denna typ av bildfel så är faktumet att skalningen ej går att ändra på denna version av displayen klart surt, :banghead: så jag är orolig för hur jag kommer uppleva det när jag skall flyga via denna.
Man kan notera att den nya varianten av denna display, dvs den vita varianten påstås ha omkoppling mellan 16:9 och 4:3...
(Så någon får gärna dumpa flashminnet från en sån åt mig.. :sarcastic: )Kommentar
-
Med standard antar jag att du menar en rak svart antenn i hårdplast? I så fall kan du parkera den soptunnan.
Eftersom du kör klöver på multikoptern blir det extra dåligt att använda LP på markstationen men dom är i alla fall skräp på 5.8.
Klöver på koptern och en klöver ihop med en helix på skärmen sedan är det bara att rocka loss.Kommentar
-
Vad blev det för märke oxh från vart köpte du den? Har du några första intryck? Positivt/negativt?Kommentar
-
det blev denna skärm
http://www.banggood.com/Boscam-RX-LC...-p-908273.html
första intrycket är positivt. har dock inte hunnit testa den i starkt solljus ännu.
men jag tror att den kommer att passa mina behöv alldeles utmärktKommentar
-
-
Denna
Tar en stund att ladda men jag har inte så bråttom.
OBS min kom med Kina kontakter så jag var tvungen att köpa en adapter för att den skulle passa i elkontakten.
Vet inte om dom gjorde fel då bilden på deras hemsida visar "vår" variant av kontakt.
Kommentar
Kommentar