Låter skumt har tyvärr inte fått mitt ezuhf system så vet inte alls hur det fungerar. :(
Uhf turnigy x9 eller x9r?
Kollaps
X
-
Defuncta......ser att det blev 9XR radio för din del. Så nu skulle jag vilja veta vad du själv tycker om skillnaden mellan den nya och gamla 9x...
Och att det blev ezUHF system....verkar som du fått ganska snabb leverans med tanke på att du ställde frågan 10.05
Då undrar jag var köpte du den ? Jag vågade inte köpa från TBS efter att jag läste det var många som fick vänta otroligt länge på sina leveranser från TBS.
Kommentar
-
Ja de blev 9xr samt ezuhf efter mycket velande... Men det verkar som att jag än så länge är väldigt nöjd, dock har jag inte flygit med det än.Defuncta......ser att det blev 9XR radio för din del. Så nu skulle jag vilja veta vad du själv tycker om skillnaden mellan den nya och gamla 9x...
Och att det blev ezUHF system....verkar som du fått ganska snabb leverans med tanke på att du ställde frågan 10.05
Då undrar jag var köpte du den ? Jag vågade inte köpa från TBS efter att jag läste det var många som fick vänta otroligt länge på sina leveranser från TBS.
Hade inte så mycket förhoppningar på 9xr eftersom många har klagat i trådar osv, men har ju redan x9 så det blev en chansning. Visst x9 är jag nöjd med, men kanske tråkigt med 2 st lika dana. Bygg kvalitén är jag faktiskt nöjd med, dock är mjukvaran lite förvirrande efter mycket inkörning på det otroligt ologiska systemet som finns i x9:an.
Jag tycker att båda kontrollerna är extremt prisvärda och kan lätt konkurrera med dyrare apparater, flyger min relativt dyra hexakopter med wkm med x9 & frsky och det har aldrig krånglat eller gjort mig besviken. Gillar utseendet lite mer med den nya x9r men spak och vred layouten bättre på den gamla x9:an.
Kommer att behålla båda kontrollerna till olika syften. Foto multikoptrar med den gamla x9 och fpv flygplan på x9r med ezuhf. Jag är nöjd till det jag använder dem till i alla fall.
Min ezUHF köpte jag på firstpersonview.co.uk ett kit med tx, rx samt diamond srh771 antenn. Gick väldigt fort att få hem den, värre var de ju med 9xr....Kommentar
Funkar kanon ska bara rev lite kanaler och komma på ett sett att fästa ezuhf tz på x9r vilket inte verkar bli lätt...
Kommentar