Lite fina vita skivor ska jag ta med hem från USA till dig Klavins lilla...
Hjälp oss o få Klavins glad igen...
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Jag misstänkte annars den senaste vedleveransen till Klavins från Honduras......ger inte på långa vägar samma energiutbyte som hederlig svensk björk. Sämre verkningsgrad i värmepannan, lägre temperatur på varmvattnet, ljummare radiatorer, svala golv och kalla fötter. Kan ju inte vara kul för någon att råka ut för.
Ge honom ett par varma tofflor !
Stig2,4 GHz - en milstolpe inom RC-teknikenKommentar
-
Jag tackar alla mysiga flygare som har hjälpt till att få mig glad igen,ni är otroliga på att tänka er saker som jag älskar.Fina sånger,fina filmklipp,blommjävlar,cubjävlar,tack än en gång nu kan inte WESSE få mig ur balans mer.NybörjareKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Klavins ska vara glad att han inte är med mig på resan mot Lappland...
Man sitter från Hultsfred i en underbar rälsbuss som puttrar fram i godan ro medans man pratar med alla... Sen sista biten byter man till något jävla kryss 2000 som svissar fram ljudlöst i 1000 jädrans kilometer i sekunden medans alla passagerarna sitter tysta o håller i sig samt hoppas att överleva färden mot tokstaden i Norr... Be Happy Klavins...
Be för mig mina vänner..
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Två saker för oss kännare av Wässar..Klavins ska vara glad att han inte är med mig på resan mot Lappland...
Man sitter från Hultsfred i en underbar rälsbuss som puttrar fram i godan ro medans man pratar med alla... Sen sista biten byter man till något jävla kryss 2000 som svissar fram ljudlöst i 1000 jädrans kilometer i sekunden medans alla passagerarna sitter tysta o håller i sig samt hoppas att överleva färden mot tokstaden i Norr... Be Happy Klavins...
Be för mig mina vänner..
1: 45km/h är warpspeed för en Wesse,allt utöver detta medför ren skräck för Mannen,Myten,Legenden..
2:Wesse,risken för att tåget kör fel är liten,du slipper troligtvis övernatta på nåt okänt hotell!:lollypop:// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
Hovra
När vintern står för dörren så sök upp närmsta ishall för hovring.
Kommentar

Kommentar