Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Har under denna resa även slutat snusa, misstänker att det blir mer pussar av älsklingen hädanefter och kanske tillomed pussar från Klavins om jag har flyt.... Yehhhh
.
Så klokt beslut - minns vad Jokkmokks-Jocke sjöng:
Stig
Senast redigerad av Stig H.; 2010-11-28, 16:30.
Anledning: tryckfelsnisse
Självklart kommer Bill sätta wesse i en 80%are och flyga han över atlanten
Mvh Mats J
Den turen tog ju bara knappa 40 timmar när mr Maynard (78 år gammal) styrde iväg sin "The Spirit of Butts'Farm" hösten 2003 - så varför inte....
Happy Landing !
Då har jag monterat ihop Slammis DA 60 och provkört den samt firat den välgående motorn med revben och min första Cowboy hatt....
Fick mig även en trevlig åktur i en 550 hk Cadillac:-))...
Du är det bara en dags äventyr kvar sen måste jag försöka ta mig hem o klippa lite film från detta äventyr...
Nu när Wesse varit over ther kanske det här med fomisar gått över så när jag ändå åker förbi på Fredag kväll med ett lass med massa ved kan jag ju lägga av ett par pinnar så han har något o tälja på till våren, en Cub kanske
Då har jag monterat ihop Slammis DA 60 och provkört den samt firat den välgående motorn med revben och min första Cowboy hatt....
Fick mig även en trevlig åktur i en 550 hk Cadillac:-))...
Du är det bara en dags äventyr kvar sen måste jag försöka ta mig hem o klippa lite film från detta äventyr...
Nice to be sober this unique day to....
Stackars SLAMMIS din motor låter konstigt,kanske har MR WESSE glömt något i motoren.
Kommentar