Wesse besöker Bill
Kollaps
X
-
Senast redigerad av Slamsugaren; 2010-11-22, 18:05.Stefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!Kommentar
-
Okey vi har sett Grand Canyon och ska nu tillbringa två dagar i LAS VEGAS vi har bokat in på hotell Bellagio och jag känner mig skamset nöjd över att få bo på detta hotell...
En rolig grej för mig är att på måndag ska jag få montera ihop en DA 60 till Slammis så nu kan jag kanske glömma någon skruv typ:-))
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Okey vi har sett Grand Canyon och ska nu tillbringa två dagar i LAS VEGAS vi har bokat in på hotell Bellagio och jag känner mig skamset nöjd över att få bo på detta hotell...
En rolig grej för mig är att på måndag ska jag få montera ihop en DA 60 till Slammis så nu kan jag kanske glömma någon skruv typ:-))
Wesse, du kan få skruva i hop en DA100 till mig! :sarcastic: snälla:blush:
MVH Thimmy
Alla vet att 98or flyger bäst:sarcastic::crazy_pilot:Kommentar
-
Spelat bort 5 dollar endast.. YehhhUrsprungligen postat av chrille gnå wesse har du spelat bort några pengar enu?
Finns visst en cool historia om ett evenemang med rc flygplan här i LAS VEGAS där även bill har deltagit 4 gånger men det är så segt att posta från telefonen så kanske det går googla på detta world Championship....
I dag är det hoover dam time:-)
Börjar sakna snön i Sverige nu....
Miss you Ina
-
jadu...Nu är det till och med snö i Skaune, deeduu!!!!Spelat bort 5 dollar endast.. Yehhh
Finns visst en cool historia om ett evenemang med rc flygplan här i LAS VEGAS där även bill har deltagit 4 gånger men det är så segt att posta från telefonen så kanske det går googla på detta world Championship....
I dag är det hoover dam time:-)
Börjar sakna snön i Sverige nu....
Miss you Ina
btw, har inte bill någon dator du kan låna?Kommentar
-
I dag är det Thanksgiving här och det ska bli spännande att uppleva:-))
Bill fixar utsidan av huset och Barb tar han om maten medan döttrarna städar...
Jag tar mig en underbar varm långpromenad medans dom grejjer..
Ramlar in många gäster i eftermiddag och dom är modellflygare hela bunten:-))
På måndag ska jag få arbeta en dag på desert Aircraft och sätta ihop Slammis motor och det blir kuligt värre...
Längtar dock hem till snön lite mellan varven...
Klavins och Katarina Hoppas ni klarar er några dagar till utan mig ??
-
Min första Thanksgiving med bordsbön och kalkon är upplevd:-))
Lite rosa takflygning under kaffepausen blev det:-))
Fick just syn på att Bill hade svenska flaggan och ett rcff märke på en vägg i garaget... Yehhh
I dag är det black Friday med extrapriser i alla affärer....
På lördag och söndag är det modellflygträff här i Tucson så det är fullt ös hela tiden och tror både Bill och Jag behöver semester efter detta....
-
Stackare får du ingen mat av BILL,du är så liten på taket så baddräckten hänger som en pung på en klockarekatt.Min första Thanksgiving med bordsbön och kalkon är upplevd:-))
Lite rosa takflygning under kaffepausen blev det:-))
Fick just syn på att Bill hade svenska flaggan och ett rcff märke på en vägg i garaget... Yehhh
I dag är det black Friday med extrapriser i alla affärer....
På lördag och söndag är det modellflygträff här i Tucson så det är fullt ös hela tiden och tror både Bill och Jag behöver semester efter detta....NybörjareKommentar

Kommentar