Wesse besöker Bill
Kollaps
X
-
Under natten har jag micklat med min pelletsbrännare så den funkar medans jag är borta men den vägrar att fungera vettigt och begriper inte varför allt ska jäklas innan man ska ut o resa har nu gett brännaren fingret och en serviceman får ta över... :banghead:
Då va väskan redo och tidigt i mörra bitti börjar den 21 timmar långa flygturen sen hoppas jag få 21 timmar flygtur med ett modellflygplan oxå:thumbup:
Nu hoppas jag att snön behagar att vänta in min hemkomst innan den dimper ner
Hoppas även att den där tunnisen Klavins överlever i två veckor utan mig
Varje klarsynt dag är en sällsam gåva
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Du får väl fråga kapar kaptenen om du får hovra jetplanet en stund.:crazy_pilot: Kul upplevelse för dina medpassagerare.:sarcastic:
Jag kan se Klavins luta sig tillbaka med en god kopp Kaffe och invänta lugnet. I hela två veckor. Tänk vad lycklig han måste känna sig.:dance3:/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
Det begriper du väl att brännaren skall vara i pannan, det är nog därför det blir kallt i resten av huset.
Klipp sönder dina foamisar depronpellets kanske värmer bättre.
/Lasse//LasseKommentar
-
Hade du inte stoppat min brevlåda full med depron skit så kunde du eldat depronpellets.Är du säker på att ingen på gatan har justerat brännaren.Den kanske är intäld på USA tid.Under natten har jag micklat med min pelletsbrännare så den funkar medans jag är borta men den vägrar att fungera vettigt och begriper inte varför allt ska jäklas innan man ska ut o resa har nu gett brännaren fingret och en serviceman får ta över... :banghead:
Då va väskan redo och tidigt i mörra bitti börjar den 21 timmar långa flygturen sen hoppas jag få 21 timmar flygtur med ett modellflygplan oxå:thumbup:
Nu hoppas jag att snön behagar att vänta in min hemkomst innan den dimper ner
Hoppas även att den där tunnisen Klavins överlever i två veckor utan mig
Varje klarsynt dag är en sällsam gåvaNybörjareKommentar
-
Wesse,vännen min!
Jag önskar dig en riktigt härlig resa,och be flygvärdinnan hålla handen
när ni ska landa, nu när inte jag är med!
och hälsa hela familjen Hempel från en som ville varit med!Stefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!Kommentar
-
Så var det dähär med vikten! Har nu packat OM hans väska (som han försökte packa själv)från 38,9kg ner till 20kg blankt...har även kollat upp vikt och omfång på min kära (hard) Man, så nu blir det inte lätt för han om han kommer hem och är större!

Trevlig resa älskling, jag ringer FBI i morgon och kollar om du kommit fram! Hoppas du får riktigt roligt nu! Saknar dig redan...:th_love:Kommentar
-
Nu blir det lugnt och skönt här på forumet när Wesse är borta och tokar sig.
Vi alla väntar med spänning vad som ska hända, vov vov på er.
Senast redigerad av Mr X; 2010-11-16, 20:12.Kommentar
-
Vaddå sakna? Bara att krama lampan i bakgrunden. Samma form och allt.Så var det dähär med vikten! Har nu packat OM hans väska (som han försökte packa själv)från 38,9kg ner till 20kg blankt...har även kollat upp vikt och omfång på min kära (hard) Man, så nu blir det inte lätt för han om han kommer hem och är större!
Trevlig resa älskling, jag ringer FBI i morgon och kollar om du kommit fram! Hoppas du får riktigt roligt nu! Saknar dig redan...:th_love:
Kommentar

Kommentar