Wesse besöker Bill
Kollaps
X
-
Vem är Bill Hempel ?
Det surras en del om den där amerikanen - men alla vet kanske inte (precis som jag) vad han står för. En stenrik affärsman ? Duktig RC-flygare ? Skådis inom komedi-facket ? Släkting till Wesse ?
Det här kan man läsa på hans hemsida:
Hi, my name is Bill Hempel.
Welcome to my bio page!
I was born in Tucson, Arizona a long, long time ago.
My father is the person responsible for getting me into flying the great sport of R/C flying. I started flying at the age of 5 and started competing at the age of 7. I have been flying ever since. I was married in 1991 and I now have 3 beautiful daughters and two of them actually have an interest and fly on the weekend with me. There is no greater feeling than to watch your own children fly an R/C airplane you taught them how to fly.
Jaha, trevligt.
Stig H.Lämna en kommentar:
-
-
Ina jag är ju en Hard man så jag grejjar packningen om du ser till o håller den där fula Gubben Klavins borta från mina depronmaskiner:secruity:Lämna en kommentar:
-
-
Nu är ju jag reggad här också så nu har jag full koll!!! =))Så mitt första inlägg blir detta...:sarcastic:
Och du lille gubben, nåt mer kanske skulle ner i den där stora,stora väskan...Jag fixar det så blir det bra gjort från början....Lämna en kommentar:
-
-
-
-
-
-
He he he.....detta blir roligt.......
Blir snart ett helt (eller flera) avsnitt med Wesse i Cops :sarcastic:
Hoppas det blir en bra resa utan "dumma" incidenter!
ENJOY!!!Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: