Wesse besöker Bill

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• matbos
    svarade
    Ursprungligen postat av Klavins
    Stackare får du ingen mat av BILL,du är så liten på taket så baddräckten hänger som en pung på en klockarekatt.
    Den var bra Klavins. Han ser lie ämlig ut nu på taket hoho

Lämna en kommentar:

• Klavins
    svarade
    Ursprungligen postat av wesse
    Min första Thanksgiving med bordsbön och kalkon är upplevd:-))
    Lite rosa takflygning under kaffepausen blev det:-))
    Fick just syn på att Bill hade svenska flaggan och ett rcff märke på en vägg i garaget... Yehhh

I dag är det black Friday med extrapriser i alla affärer....

På lördag och söndag är det modellflygträff här i Tucson så det är fullt ös hela tiden och tror både Bill och Jag behöver semester efter detta....
    Stackare får du ingen mat av BILL,du är så liten på taket så baddräckten hänger som en pung på en klockarekatt.

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    Min första Thanksgiving med bordsbön och kalkon är upplevd:-))
    Lite rosa takflygning under kaffepausen blev det:-))
    Fick just syn på att Bill hade svenska flaggan och ett rcff märke på en vägg i garaget... Yehhh

I dag är det black Friday med extrapriser i alla affärer....

På lördag och söndag är det modellflygträff här i Tucson så det är fullt ös hela tiden och tror både Bill och Jag behöver semester efter detta....
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• matbos
    svarade
    Det där ser betydligt trevligare ut än det gör här utanför mitt fönster. Lätt snö -5 :icon_sad:

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    I dag är det Thanksgiving här och det ska bli spännande att uppleva:-))

Bill fixar utsidan av huset och Barb tar han om maten medan döttrarna städar...

Jag tar mig en underbar varm långpromenad medans dom grejjer..

Ramlar in många gäster i eftermiddag och dom är modellflygare hela bunten:-))

På måndag ska jag få arbeta en dag på desert Aircraft och sätta ihop Slammis motor och det blir kuligt värre...

Längtar dock hem till snön lite mellan varven...

Klavins och Katarina Hoppas ni klarar er några dagar till utan mig ??
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Tojje
    svarade
    Spelat bort 5 dollar endast.. Yehhh

Finns visst en cool historia om ett evenemang med rc flygplan här i LAS VEGAS där även bill har deltagit 4 gånger men det är så segt att posta från telefonen så kanske det går googla på detta world Championship....

I dag är det hoover dam time:-)

Börjar sakna snön i Sverige nu....

Miss you Ina
    jadu...Nu är det till och med snö i Skaune, deeduu!!!!

btw, har inte bill någon dator du kan låna?

Lämna en kommentar:

• Sigun
    svarade
    Tycker du ser suddig ut i ansiktet wesse ! börjar du få resfeber?, dessutom ser det ut som om Bokis sitter på sista stolen i raden???

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    Ursprungligen postat av chrille g
    nå wesse har du spelat bort några pengar enu?
    Spelat bort 5 dollar endast.. Yehhh

Finns visst en cool historia om ett evenemang med rc flygplan här i LAS VEGAS där även bill har deltagit 4 gånger men det är så segt att posta från telefonen så kanske det går googla på detta world Championship....

I dag är det hoover dam time:-)

Börjar sakna snön i Sverige nu....

Miss you Ina
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• chrille g
    svarade
    nå wesse har du spelat bort några pengar enu?

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    A HootersCar for hard man...
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• thimmy
    svarade
    Okey vi har sett Grand Canyon och ska nu tillbringa två dagar i LAS VEGAS vi har bokat in på hotell Bellagio och jag känner mig skamset nöjd över att få bo på detta hotell...
    En rolig grej för mig är att på måndag ska jag få montera ihop en DA 60 till Slammis så nu kan jag kanske glömma någon skruv typ:-))

Wesse, du kan få skruva i hop en DA100 till mig! :sarcastic: snälla:blush:

MVH Thimmy

Lämna en kommentar:

• Nyroth
    svarade
    Wow, Slammis kommer att få världens lättaste DA-60

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    Okey vi har sett Grand Canyon och ska nu tillbringa två dagar i LAS VEGAS vi har bokat in på hotell Bellagio och jag känner mig skamset nöjd över att få bo på detta hotell...
    En rolig grej för mig är att på måndag ska jag få montera ihop en DA 60 till Slammis så nu kan jag kanske glömma någon skruv typ:-))
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• InaD
    svarade
    Ursprungligen postat av Slamsugaren
    Tack för alla dina svar,Ina!!Han ska få läsa allt när vi släpper loss honom.
    Och när har ni tänkt att släppa honom då?:lollypop: Vill gärna få en liten vink om det innan...*host*

Lämna en kommentar:

• Slamsugaren
    svarade
    Ursprungligen postat av Klavins
    Förlåt,skulle inte ha nämt det men jag tror eller vet att SLAMMIS är inblandad.
    Tack för alla dina svar,Ina!!Han ska få läsa allt när vi släpper loss honom.
    Senast redigerad av Slamsugaren; 2010-11-22, 18:05.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...