Wesse besöker Bill
Kollaps
X
-
härligt Wesse att du har flygit bills cub o yak snart är du en hard man ocksåLämna en kommentar:
-
Har provat Bill's Cub och Yak , ska flyga en hel del till när vi kommer åter från LAS VEGAS, hobbyhandlare har vi besökt men tog inga kort på detta... I detta härliga land med alla sina utflyktsmål är nog hobbyhandlare det sista jag tänker på:-))
Säkerhetskontrollerna vid flygplatserna här i US har blivit så extremt rigoiösa att man törs snart inte ta med sig någonting in eller ut från landet...
Dom kroppsvitiserade mig denna gång och det va mysigt värre... MoahahahaLämna en kommentar:
-
-
-
Helvete,du kom på mig du är smart HANKE men säg inget till hans flickvänn.Lämna en kommentar:
-
men Wesse jag är riktigt besviken på dig att du inte har vissat oss någon hobby handlare ännu och att du inte har test flygit någon av bills modeller!!!!!!! =PLämna en kommentar:
-
En utflykt till bergen blev dagen tripp..
Det va 26 grader varmt när vi startade och 0 grader på toppen på 10000 feet endast 1 timmes resa...
Bill och hans dotter Madison berikade resan...
Vyerna jag skådade där oppe fick mig att glömma bort modellflyget värld...
Luften var otrolig att inandas och man kände sig som en ny människa för en stund... Yehhhh
Uppe på toppen fann vi en bergsby som sålde prisbelönt Fudge:-))
LAS VEGAS och Grand Canyon och två flygevenemang återstår samt en stor Thanksgiving middag:-)))Lämna en kommentar:
-
Offcourse is after the hug...Ursprungligen postat av Mr J
Är det där före eller efter du har kramat kaktusen? :sarcastic:Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar: