Snyggen byggen!!
Wham, bam, thank you mam.
Kollaps
X
-
sånt där är bara att beklaga .... aldrig kul när det går ibacken.... om nått går av i luften e en sak men å bara stå å vänta på smällen när allt är helt är ju ett lidande utan motstycke :( ... peppar peppar än har jag klarat mig från total haveri... mne det kommer det medFM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
A fan vad tråkigt.
De gånger jag har kraschat alltså KRASCHAT inte gjort en dålig landning eller så, även om jag ser planet gå i backen med explosioner och eld i 800km/t från 6000 meters höjd och ser miljoner med delar spruta åt alla håll så smyger sig alltid tanken på: KANSKE DEN KLARADE SIG ÄNDÅ, kanske bara för en hundradels sekund, men dock!´
Bygg Ultimate tycker jag, Graupner har en fin en.Kommentar
-
Jacks Delta
Glawe:
Varför inte bygga en sådan här att flyga med under tiden du bygger:
Ett flak frigolit och lite glasfibertape. Kolla in filmerna på sidan.
/ AndersKommentar
-
Har du en länk till graupners ultimate ?Ursprungligen postat av WåfflanA fan vad tråkigt.
De gånger jag har kraschat alltså KRASCHAT inte gjort en dålig landning eller så, även om jag ser planet gå i backen med explosioner och eld i 800km/t från 6000 meters höjd och ser miljoner med delar spruta åt alla håll så smyger sig alltid tanken på: KANSKE DEN KLARADE SIG ÄNDÅ, kanske bara för en hundradels sekund, men dock!´
Bygg Ultimate tycker jag, Graupner har en fin en.Mvh / Fredrik Glawe.Kommentar
-
Här är det Ultimate Grapuner :
och det finns en till :
här är med ingår en motor !!
MVH Steve
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)Kommentar
-
Sorry det gick lite snabbt, tänkte inte på att du ville ha kit!
Carl Goldberg har en "kit" ultimate
Kommentar
-
Yepp, har dregglat på CGB'n ett bra tag men den är näst intill ömöjlig att få i sverige. Totalt kommer den landra på ca 2400kr bara för kittet vilket är lite mycket. Sen vill den tyvärr ha en lite större motor och efterssom jag nu har en 61a över så vill jag peta in den i en modell istället för att köpa en ny motor med.Mvh / Fredrik Glawe.Kommentar
-

Kommentar