Uppdaterade de dåliga videosarna... Kunde inte leva med den dåliga kvaliten de var gjorda i...
Oj vad vi längtar till vintern........
Kollaps
X
-
De va väl ett jävla tjat om snö du har ju gnällt på varenda film att det regnar eller blås va ska en då göra o nu kommer det väl låta de snöar,blåser och är mörkt va ska en då göra.Får ja gissa så blir väl hela trädgården full av"snöskulpturer alla Wesse"för det är ju såååå roligt med snö.......... Å du fantomen bor väl djungeln långt i från snö o blir de kallt går han i idé fråga Guran han vet o sist men inte minst önskat ja 1-2meter snö lokalt över Mönsterås så du verkligen få bli så där lycklig det är du värd...
Hälsn TorgnyKommentar
-
oj vad kul om vi får en till två meter snö hurra då går det köra skoter till flyfältet ..jag hoppas vår skapare lyssnar på dig Torgny för jag vill verkligen ha en till två meter snö då blir jag lyckligaste mannen på jorden...
hurra för snön då syns det vart man går...wesseordspråk...
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Kul att de bara behövs snö för o göra dig så lycklig en del måste ju ha en himmla massa saker för å känna lycka.Ser fram emot en film en riktigt snöig o kall da när du står bakom propellern och säga riktiga män är snöiga o flyger inte i nån inomhus hall,de skulle kännas bra för då vet ja att du är sååååååå lycklig och det är du värd.............
Tycker nog du kunde ta skidor till fältet du som är en sån snö älskare.....Kommentar
-
en liten för titt på 2008 år kalender januari månads man ser ni här ! ...Ursprungligen postat av wessekör bara Artic turbo i snön så de så...
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar

Kommentar