Tobbe: vad hade wesse för planer efter besöket hos dej?
resa till norrland del1,2 & 3
Kollaps
X
-
Jag satte mig ner ikväll och började titta på Wesses resa.. Tanken var att följa Snookermatchen Selby vs Fu parallellt men det sket sig ganska omgående.. Vilken kille! Helt otroligt fängslande.
Wesse, du har ett nytt fan
)
/TobbeIf It's Not Scottish, It's Crap!
“Oh German! I thought there was something wrong with you.”Kommentar
-
:oops: :oops: :oops: Men int kan vi väl...??Ursprungligen postat av Tobbe OTrevligt besök, jag vet
Kent fixa RCFF´s norrlands meeting i Åsele till sommaren vet jag, så kanske vi får träffa flera av storheterna typ Bokis, Hanke, Wesse och kanske till tom självaste Nyrot :lol: :lol: :lol:
Men tro du.....??
Jamen vaf-n...!! ..............Hm................
Utrymme har vi ju förstås.
"With a little help from our friends"
Är du med då??
Mvh KentKommentar
-
Jo det vore skit kul med en stormeeting i Åsele.
Men vet ni vad som är ännu roligare.....? Jo för ca en timma sedan klev Wesse (jo ni läste rätt) in genom ytterdörren.
Snacka om överraskning :shock: jag säger, men vad gör du här... då säger Wesse nja jag ska lämna en present till din fru. :up:
Att karln kan svarva "fågel pinnar" har ni säkert sett, men jag lovar er att han kan bra mycket mera med en svarv.
Jag ska fota skålen vid tillfälle så ska ni få se.
Jag tackar dig återigen Wesse, tackar tackar :thank://TobbeKommentar
-
Efter att ha fått lite information om innehållet i dagens film och nästan skrattat ihjäl mig, så tror jag att din sjukhet bleknar i jämnförelse med filmens innehåll PDT_Armataz_02_07Ursprungligen postat av Daniel Lbah har wesse varit hemma hos någon och det finns fortfarande ingen film :(
detta blev verkligen ingen sälsam dag. ingen film och sjuk är man också.
men nu ska vi inte deppa ihop totalt det är ju snart jullov
//TobbeKommentar
Kommentar