kontraktet.. Ölands-rundan

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bertile
    • okt 2006
    • 27

Re: kotraktet.. Ölands-rundan

Ursprungligen postat av wesse
    Nu har vi lovat! Ni på forumet få vara våra vittnen..
    The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.

Första träningspasset.
    The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.

Andra passet +rush klar

Vore kul om fler ville hänga på o cykla för oss modellflygare. :lol:
    Va' har ni nu gett er in på grabbar? Tänk omdet regnar, haglar eller snöar. Då gäller det att komma fram med STIL. Jag föreslår en Liggistcykel som den här så ni dessutom kan klistra på en massa RCFF-dekaler: http://www.liggister.org/alleweder.htm
    Dessutom behöver man inte gå ur för att ta en tupplur heller..........
    Bertile
    Den som vet hur lite han vet, vet en hel del.
    bertile

Kommentar

• Plange13
      • aug 2006
      • 181

Gött att man inte är me på listan inte för att jag har något imot öland tvärt om älskar öland men cykla runt ön nja. brukar titta på sådana där stollar från min balkong när sommen runt går, ser jobbigt ut tror jag tar flyget istället
      Ingen kommer ihåg en fegis!

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

Ursprungligen postat av Plange13
        Gött att man inte är me på listan inte för att jag har något imot öland tvärt om älskar öland men cykla runt ön nja. brukar titta på sådana där stollar från min balkong när sommen runt går, ser jobbigt ut tror jag tar flyget istället
        nu är du med på listan :lol: :lol: :lol:

:love: Get high with hovering
        not drugs :love:

Kommentar

• Plange13
          • aug 2006
          • 181

fick man för de att en aldrig kan hålla tyst :?
          men 6 mil på cykel låter lite jobbigt. ont där bak (efter 6km), mäniskor som tittar på sittande o ficka eller ätande något fruktansvärt gott :(
          Ingen kommer ihåg en fegis!

Kommentar

• Nyroth
            • maj 2006
            • 721

Hej hoppsan!

Ville bara påminna er allihop och speciellt Wesse o Slammis om det lilla kontrakt som upprättades tidigare i år angående cykling av Ölandsrundan.

Idag är sista dag för anmälan utan efteranmälnings avgift.

Anmälan är dock möjlig fram ända fram till start dagen mot en extra avgift på 50 kr.

Själv röstar jag dock för att vi nöjer oss med Jubileums rundan på 3.5 mil då min bak är i en jäkla oform efter lite cykel träning ihelgen......

mer info här http://www.svenskidrott.se/organisat...5&CatId=148625

Yehaa,

Ha de,
            Nyroth

Kommentar

• wesse
              • maj 2007
              • 5864

Ursprungligen postat av Nyroth
              Hej hoppsan!

Ville bara påminna er allihop och speciellt Wesse o Slammis om det lilla kontrakt som upprättades tidigare i år angående cykling av Ölandsrundan.

Idag är sista dag för anmälan utan efteranmälnings avgift.

Anmälan är dock möjlig fram ända fram till start dagen mot en extra avgift på 50 kr.

Själv röstar jag dock för att vi nöjer oss med Jubileums rundan på 3.5 mil då min bak är i en jäkla oform efter lite cykel träning ihelgen......

mer info här http://www.svenskidrott.se/organisat...5&CatId=148625

Yehaa,

Ha de,
              Nyroth
              trodde detta va bortglömt så jag är inte så jätteförtjust i dig nu nyrothen:banghead: klar vi tar jubileumsrundan en baggis prata i tre mil de har jag gjort förr:thumbup: hoppas vi blir ett par tusen modellflygare som genomför detta ärofulla lopp:1headbang:

:love: Get high with hovering
              not drugs :love:

Kommentar

• gimbo
                • jul 2007
                • 710

trodde detta va bortglömt så jag är inte så jätteförtjust i dig nu nyrothen:banghead:
                Just nu sitter och och småler och myser mitt i natten när jag läser detta
                www.mfkmalmen.se

Kommentar

• Nyroth
                  • maj 2006
                  • 721

Ursprungligen postat av gimbo
                  Just nu sitter och och småler och myser mitt i natten när jag läser detta
                  He he , Jag med

Nyroth

Kommentar

• Mats J
                    • maj 2006
                    • 598

:hahaha::rofl::hahaha:
                    trodde detta va bortglömt så jag är inte så jätteförtjust i dig nu nyrothen:banghead: klar vi tar jubileumsrundan en baggis prata i tre mil de har jag gjort förr:thumbup: hoppas vi blir ett par tusen modellflygare som genomför detta ärofulla lopp:1headbang:
                    Åhh va det är gott att få skratta lite

Wesse: Blir det enhjulingen?

Mvh Mats J
                    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

Kommentar

• Daniel L
                      • nov 2006
                      • 1250

som jag ser det finns det två sidor på saken.
                      för: vi lär få mångs skratt och det är ju lite skadeglädje över det.

mot: vill vi verkligen riskera att ta dö på Wesse

... svårt.
                      glöm inte bilder och filmer:thumbup:

MVH
                      Daniel L

Kommentar

• Fru Diesel
                        • jan 2008
                        • 44

Önskvärd deltagarlista ölands-rundan
                        Slammis
                        Wesse
                        Nyroten
                        Glawe
                        Poteta
                        herr och fru Diesel
                        Palleman
                        Bokis
                        Hanke
                        Henry
                        Torgy o hans plan
                        Sigun
                        Fabbe
                        Genland
                        1984:an
                        Plange 13
                        Bertile
                        ja alla forum-lemmar på en gång vore ju kul....
                        nja drömma går ju! Men det vore kul om det blev ett stort gäng som träffades o plågades även utanför flyget o tänk vilka inre aggressioner som får komma ut i all svett och sen blir varje dag sällsam som attan.. :lol: :lol: :lol:
                        Wesse... jag följer gärna med OM du drar mig i min rullstol efter din cykel! :thumbup:
                        Ok?
                        Om jag stavar fel så är det någon som har bytt ut knapparna på mitt tangentbord!!

Kommentar

• Diesel
                          • maj 2007
                          • 352

Jag kan montera en 4 taktare på var sida av din stol som individuella drivmotorer för var sida . Då kan du svänga genom att öka på motorvarvet på bara ena hjulet. Och då kan du köra metanol rullstol !

KOOOOLT
                          Motorer , motorer , motorer, Det är vad som gör livet värt att levas. !

Kommentar

• Slamsugaren
                            • okt 2007
                            • 286

Tack för påminnelsen,Nyroth!! Hade nästan förträngt mitt löfte!
                            Man blir ju bjuden på kroppkaker efter loppet,å då kan jag cykla långt!
                            Wesse säger att han kan äta 10 st ,jag kan äta fler !
                            Men cykla ska vi ! Hoppas många vill följa med,kan bli en mycket bra dag detta!!

MVH SLAMMIS
                            Stefan SLAMMIS Nilsson
                            Det får inte gå för lätt,sa Gusta!

Kommentar

• Nyroth
                              • maj 2006
                              • 721

Ursprungligen postat av Slamsugaren
                              Men cykla ska vi ! Hoppas många vill följa med,kan bli en mycket bra dag detta!!

MVH SLAMMIS
                              Hejsan Stefan, Ja visst kan detta bli en kalas dag.

Hoppas kunna kombinera denna helg med Meeting i Tingsryd på Lördagen den 30 Aug och sedan Cykling på rena Alvaret Söndagen den 31 Aug.

Meeting i Tingsryd här, http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...light=tingsryd

-Månge kroppkaka ska de bli efta loppet, dock så kan jag inte tävla i kroppkake ätning med Wesse då han är i amatör klassen då det gäller mat-

Nyroth, med nyluftad kedja...

Kommentar

• POD
                                • maj 2006
                                • 749

Ursprungligen postat av Slamsugaren

MVH SLAMMIS
                                Hej Slammis!
                                Jag hörde att det slogs vad om vem av dig och Wesse som kunde
                                äta flest kroppisar.:thumbup:.
                                Så nu Slammis.... är det bara upp till bevis.
                                FaR oCH FLyG
                                //Ola
                                www.oskarshamnseskadern.se

Kommentar

Arbetssätt...