hmm trodde jag hade förstående vänner här i forumet...ska ut o smörja kedjan nu...slut med film denne månad då så nu får nu njuta allihopa hej då alla flygare på ett tag:bawling:
kontraktet.. Ölands-rundan
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Nä men Wesse o Slammis ni ska ju bara njuta av cykelturen och tänk så många vackra kvinnor ni kommer att få se
Ta me en depronkärra på pakethållaren så ska ni se att färden blir lättare
Lycka till från Mats J som inte ska cykla till Öland.Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.Kommentar
-
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 16:05.---
Fredrik 'Felix' Månsson - Växjö RC-Klubb
Flyger med:
Pilot RC 30% Extra 260, PA Addiction, AboveAll Sukhoi SU-31, Hyperion Zivko Edge 540T, Futaba T14MZ 2,4 GHz, lite blandat småjox för inomhusflygKommentar
-
ja nu är cykelbyxor med extra vadd framlagda o en silikonsadel påsatt ska även till macken o pumpa däcken i dag o en droppe olja här o där sen är man väl redo antar jag...har inte cyklat en meter inför detta lopp men min envishet kanske gör att jag fixar det ändå...har ju lyckats bli Nykter o då ska man väl kunna cykla en sväng tycker jag:bawling:
hittade denna samling av plaketter då min bortgångne far körde den stora rundan 10 år i rad så man får väl säga att jag ska hedra honom genom o köra den lilla rundan.. sänder även med en bild av en väl förbered snygging :thumbup:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
va ute på gatan här o testade växlarna:thumbup: kameran är laddad o på söndag bär det i väg till öland...hoppas Poteta är där oxå vet att han sa att vi fick banne mig inte balla ur nu när han skulle åka så långt:aetsch:...
-
Skammens rodnad lägger sig på mina kinder. :blush:
Jag önskar att jag hade glömt bort detta men tyvärr kan jag inte skylla på det heller. Jag bangar helt enkelt. :banghead:
Fru och barn vill inte hänga med och min egna vilja att cykla bräcks av flyguppvisningen här på Säve. Hoppas verkligen det blir en skön upplevelse för alla som är med, jag kommer hålla koll i tråden efter avslöjande bilder och filmer på söndag kväll. :thumbup:Nytänd flygare!
(Nu även med elvisp!)
Kommentar
-
:bawling::bawling::bawling::bawling:Skammens rodnad lägger sig på mina kinder. :blush:
Jag önskar att jag hade glömt bort detta men tyvärr kan jag inte skylla på det heller. Jag bangar helt enkelt. :banghead:
Fru och barn vill inte hänga med och min egna vilja att cykla bräcks av flyguppvisningen här på Säve. Hoppas verkligen det blir en skön upplevelse för alla som är med, jag kommer hålla koll i tråden efter avslöjande bilder och filmer på söndag kväll. :thumbup:

Kommentar