Ripa är sällsamt...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Ursprungligen postat av pgrts
    Stackare - du har inte förstått hur skåningar fungerar.

Du ska gå upp och laga en riktig frukost med gröt, ägg och sill, stekt fläsk och kanske en bit rökt ål.
    Sedan går du runt med maten så att alla kan känna lukten in i sina sovskrymslen så har du snart ett gäng kompisar som du kan flyga med.
    ja börjar förstå att mitt sätt inte va det bästa då ordförandes fru hade tillgång te vapen o hotade o skjuta ner mig :lol: :lol:

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:

Kommentar

• Magnus68
      • dec 2007
      • 17

Du Wesse, fjäska lite för ordförandens fru så ska du se att hon bjuder på någon god kaka...
      /En annan Magnus

Kommentar

• pgrts

• jun 2006
        • 2015

Inte har jag då sett Signe med bössa...

Man jag kan behöva lite tips på hur man fjäskar för att få en god kaka - det är alldeles för sällan sånt står till buds - köbekagor är inte det samma.

Kommentar

• Mikey
          • dec 2006
          • 67

Tänkte sända ut lite bilder från en sällsam dag på Ripa modellflygfält. Många skratt och studsfria landningar har det varit under hela dagen.

Manövern röra i grytan har lärts ut till flera mig inkluderad och är mycket uppskattad av alla. Backhalare har testats med gott resultat.

Lantbruksstart har jag dock kvar att testa av.......

Nu är klockan mycket och vi sitter här och ljuger i klubbstugan och har det på Wessevis väldigt sällsamt.

Wesse har nu tillfälligt lämnat för att gå till husvagnen för att tänka över tävlingarna som pågår i Danmark.
          (han har hört talas om att där pågår onanitävling).
          Hur det går (eller om det gått :shock: ) Mer får vi väl höra under morgondagen...... Wesse får väl själv rapportera :roll:

Bilder

FOLKMASSAN

MOTORSTRUL

START AV OLDTIMER

Kommentar

• wesse
            • maj 2007
            • 5864

Har inte tid att komentera detta men mitt momsfria team o jag ligger så att säga i håårdträning...
            [ame="http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/149/"]Viddler.com - Team wesse to denmark yehh - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/2677ac3f/@@AMEPARAM@@2677ac3f/[/ame]

Kommentar

• JerryD
              • jan 2007
              • 302

Wesse har nu tillfälligt lämnat för att gå till husvagnen för att tänka över tävlingarna som pågår i Danmark.
              (han har hört talas om att där pågår onanitävling).
              Hur det går (eller om det gått Shock ) Mer får vi väl höra under morgondagen...... Wesse får väl själv rapportera Rolling Eyes
              En sådan tävling kan väl bara äga rum i Tailand(!?)
              :rip: Rest in pieces!:crazy_pilot:

Kommentar

• Mr J
                • maj 2006
                • 4130

Ursprungligen postat av wesse
                ja då har man legat o skruvat sig en stund men kl 06.00 drog jag i den röde jävulen drog en repa över husvagnarna på fullgas samt skrikande japalenotime.... men inte ett livstecken från någon vagn eller tält ännu.....kanske har dom sökt skydd o vågar inte gå ut :lol: :lol:
                Jämrans dårfink!
                Det är tur att man har lätt för att somna om...
                /\/\vh // /\/\r J.

Kommentar

• DrHanke
                  • maj 2006
                  • 5249

PDT_Armataz_02_04 PDT_Armataz_02_44
                  //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

Nu är man hemma o det är ett under ska ni veta ..jäkla gps han tog en annan väg hem o 23 mil tog sex timmar men fick många o långa goa pratstunder utmed vägen till o med en kopp kaffe blev ja bjuden på vid en nerlagd mack yehhh....efter denna kanonhelhelg har jag mycket goa minnen i skallen..Stort tack till Ripa modellflygklubb för det fina bemötandet vi alla gäster fick ni har verkligen fått till en fin klubb o jag hoppas ni vårdar den ömt i många årtionden framöver...har nu egna namn på många av er för o kunna hålla reda på vem som är vem...typ kaninhålet, kyrklockan ,hon me bössan,vägarbetaren,glassgubben,jättelajban,svarte n,wesse2 som oxå va bror med momsan,glassens son,ho som tale ve hundar,gräsklipparmannen,den fine röde,han från den snälla sidan o så stackars Kalle hurra vilka goa gubbar o damer ni är saknar er redan.......men ser fram o träffa er alla vecka 29 på det stora Ripalägret...

kramar till er i stora lass....

p.s lycka till med lagningen Kalle :lol:

här är första filmen från fredag kväll resten kommer när dator o jag blivit sams igen :? [ame="http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/150/"]Viddler.com - Ripa the hard gang scene 1 - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/8b211c6d/@@AMEPARAM@@8b211c6d/[/ame]

Kommentar

• Brauer
                      • jun 2006
                      • 316

Hard men drar inte ut antennen! (eller kör du kotteantenn? :oops: )
                      Above All Extra 260 - GF50i + pittsdämpare 21x8 - 4 * Futaba BLS451
                      Cap 232 - TT46 + pittsdämpare 12x6 - 4* Futaba S3152
                      Funtana - Axi 2808/20
                      Trex 450XL
                      + en del hyllvärmare

Kommentar

• wesse
                        • maj 2007
                        • 5864

Här är förmiddagen på Ripa..... [ame="http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/151/"]Viddler.com - Ripa minimeeting del 1 - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/dfae5632/@@AMEPARAM@@dfae5632/[/ame]

Kommentar

• Glawe
                          • feb 2007
                          • 2126

Ursprungligen postat av wesse
                          Här är förmiddagen på Ripa..... http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/151/
                          En helt underbar film!

Tack wesse!
                          Mvh / Fredrik Glawe.

Kommentar

• wesse
                            • maj 2007
                            • 5864

här är sista snutten från Ripas mini meeting..mycket prat o lite flyg på mina filmer men jag klipper alltid bort det mesta av flyget för jag gillar prat...bliv vid din läst sa en skomakare till mig så då blev det te o prat...

om ni nu ändå vill se flyg så ta er till Ripalägret vecka 29 då blir det mycket tokerier har jag hört rykten om :lol: :lol:

[ame="http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/152/"]Viddler.com - Ripa minimeeting del 2 - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/ddb2c382/@@AMEPARAM@@ddb2c382/[/ame]

//wesse

Kommentar

• pilotkalle

sniffsniff, jag tycker att de luktar censur om dina senaste filmer. Kan du inte visa dom i sin helhet, hur vi verkligen är här i Skåne :badgrin: ?

PS. Jag skriver på svenska så det blir lättare att förstå för dej!DS

Kommentar

• wesse
                                • maj 2007
                                • 5864

Ursprungligen postat av pilotkalle
                                sniffsniff, jag tycker att de luktar censur om dina senaste filmer. Kan du inte visa dom i sin helhet, hur vi verkligen är här i Skåne :badgrin: ?

PS. Jag skriver på svenska så det blir lättare att förstå för dej!DS
                                sparar alla hemskeheter för o ta fram dom i vinter då alla modellflygare behöver sig ett gott skratt.....

känner mig helt omgjord i skallen efter mötet med er från andra sidan

Kommentar

Arbetssätt...