Ripa är sällsamt...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kvaark
    • jul 2006
    • 126

Wesse, jag har lyckats hitta skånska-ordlistor till dig som du kan ta med v29

Även bör du printa ut detta i 5 exemplar och fylla i, märk väl att dessa måste godkännas av en riktig skåning innan inresa.

//Bagaren

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

Ursprungligen postat av kvaark
      Wesse, jag har lyckats hitta skånska-ordlistor till dig som du kan ta med v29

Även bör du printa ut detta i 5 exemplar och fylla i, märk väl att dessa måste godkännas av en riktig skåning innan inresa.

//Bagaren
      tusen tack Bagarn o känner fortfarande smaken av den fina goa japalenotårtan i munnen...

lev som du vill andra ska va

:love: Get high with hovering
      not drugs :love:

Kommentar

• Glawe
        • feb 2007
        • 2126

Jag hittade direkt ett fel i den översta ordlistan.

Kånkelbär betyder _inte_ manliga testiklar. Vad det faktiskt betyder tänker jag dock inte beskriva i detalj på denna sidan.
        Mvh / Fredrik Glawe.

Kommentar

• wesse
          • maj 2007
          • 5864

Ursprungligen postat av Glawe

Kånkelbär betyder _inte_ manliga testiklar. Vad det faktiskt betyder tänker jag dock inte beskriva i detalj på denna sidan.
          kånkelbär? snälla Glawe hjälp oss mindre vetande

Kommentar

• pilotkalle

Ursprungligen postat av wesse
            Ursprungligen postat av Glawe

kånkelbär? snälla Glawe hjälp oss mindre vetande
            Har du provat sånna med mjölk :lol: :lol: !! Nästan som blåbär!!

Kommentar

• Sigun
              • aug 2007
              • 3942

Hej Wesse

Nu är de dags att du lär dig alla hejaramsorna ifrån HippHipp ifall du ska åka ner till skåne fler gånger i sommar.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TiCjQk-swDA"]YouTube - Hipphipp Hejarklacken[/ame]

Bara att börja öva in dem. Du har ju redan lärt dig en av dem så nu är det bara några andra att öva in

/Martin

Kommentar

• Dragon
                • dec 2007
                • 572

Hej allislopa!
                För det första vill jag tacka Ripa MFK för ett trevligt Meeting!
                Och Wesse, du skrev att du hade blivit omgjord i skallen, men du
                det vetti f-n om vi inte är de allihopa efter denna helg! :roll:
                Bara en sådan sak som att du fick mej att säga att jag ska ha Stikemastern (Limklicken) i flygbart skick till Ripaveckan! :shock:
                Jaja har jag sagt de så har jag väl de! Får se kanske det kommer en byggtråd, men då vill jag ha mycket feedback! Men jag får ju säja att mina förhoppningar om mötet med dej dom införlivades med råge! Du är ju .......................... :badgrin: 8)
                Tack för dom sällsamma filmerna.
                Ang. 60 och 70-talet får vi nog ta en del privat men lite kan vi säkert
                ta upp på kvällarna vid lägerelden under Ripaveckan!
                Är det inte lite läge på att vi inviger dej i Jet-flygets underbara väld
                på Ripaveckan? Spaka lite dubbelkomando?
                Hälsningar
                Stackars Kalle
                -------www.ahusmfk.net------

Kommentar

• Lij
                  • jan 2008
                  • 3

Ripaveckan

Ja du Wesse, om ingen annan vill.. eller kan... förklara för dig vad "Kånkelbär" är så ska jag berätta det för dig v.29...(Momsans bror) :badgrin:HAHA

Kommentar

• wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

Re: Ripaveckan

Ursprungligen postat av Lij
                    Ja du Wesse, om ingen annan vill.. eller kan... förklara för dig vad "Kånkelbär" är så ska jag berätta det för dig v.29...(Momsans bror) :badgrin:HAHA
                    ja då ska du o jag ta en lång utredning om detta för mig okända bär....

det va kul o möta dig wesse 2 hälsa momsan

Kommentar

• Mr J
                      • maj 2006
                      • 4130

Lysande filmat Wesse! Det är ju nästan som om man var där... PDT_Armataz_02_29
                      Men hann du inte med att filma när jag flög?
                      /\/\vh // /\/\r J.

Kommentar

• wesse
                        • maj 2007
                        • 5864

Ursprungligen postat av Dragon
                        Hej allislopa!
                        För det första vill jag tacka Ripa MFK för ett trevligt Meeting!
                        Och Wesse, du skrev att du hade blivit omgjord i skallen, men du
                        det vetti f-n om vi inte är de allihopa efter denna helg! :roll:
                        Bara en sådan sak som att du fick mej att säga att jag ska ha Stikemastern (Limklicken) i flygbart skick till Ripaveckan! :shock:
                        Jaja har jag sagt de så har jag väl de! Får se kanske det kommer en byggtråd, men då vill jag ha mycket feedback! Men jag får ju säja att mina förhoppningar om mötet med dej dom införlivades med råge! Du är ju .......................... :badgrin: 8)
                        Tack för dom sällsamma filmerna.
                        Ang. 60 och 70-talet får vi nog ta en del privat men lite kan vi säkert
                        ta upp på kvällarna vid lägerelden under Ripaveckan!
                        Är det inte lite läge på att vi inviger dej i Jet-flygets underbara väld
                        på Ripaveckan? Spaka lite dubbelkomando?
                        Hälsningar
                        Stackars Kalle
                        ser fram mot din byggtråd o ska följa den noga...vill veta allt om 60-70 talet vid lägerelden...måste nog säga att mötet med dig blev en sällsamhet jag alldrig kommer glömma du va ju ganska lik mig hälsa han som flög runt kyrktornet o klart jag vill flyga jet det kan ju inte va svårt har ju kortantenn o därmed tappar jag ju inte räckvidden..

poor Kalle :lol:

Kommentar

• Thomas

• jun 2006
                          • 7676

Fyller på med en video till, dock inte i närheten av Wesses när det gäller sällsamhet...
                          [ame="http://www.viddler.com/explore/thomasberggren/videos/17/"]Viddler.com - Ripa 2008-05-31 - 06-01 - Uploaded by thomasberggren@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/d05cbbb9/@@AMEPARAM@@d05cbbb9/[/ame]
                          Retroholic!

Kommentar

• wesse
                            • maj 2007
                            • 5864

Ursprungligen postat av Mr J
                            Lysande filmat Wesse! Det är ju nästan som om man var där... PDT_Armataz_02_29
                            Men hann du inte med att filma när jag flög?
                            hur ska man hinna få med de där vingarna på film dom va ju som raketer :?

tack för dom fina hund katt o glassmärkena dom va otroligt sällsamma...hoppas vi ses snart igen

Kommentar

• wesse
                              • maj 2007
                              • 5864

Ursprungligen postat av Thomas
                              Fyller på med en video till, dock inte i närheten av Wesses när det gäller sällsamhet...
                              http://www.viddler.com/explore/thoma...ren/videos/17/
                              ja jäklar vilken goer film du fick till......
                              hoppas du fick lika goer minnen av denna dag som jag fick..
                              vi ses snart igen o då blir det värre...Blöjor,Golfboller o fina linnen ska vi ha på Ripaträffen yehhhhhh

Kommentar

• Thomas

• jun 2006
                                • 7676

EEhhh... vågar man komma???
                                Äh, sk-t samma, jag chansar!
                                Får köpa mer film och batteri till kameran!

Blir det samma go'a stämning vecka 29 så finns det nog inte mycket som slår denna träffen!
                                Mycke' flygning och härlig gemenskap, tack vare dej, Wesse!
                                Puss & Kram!
                                "Hunden, Katten, Glassen!"
                                Retroholic!

Kommentar

Arbetssätt...