Jets over Rinkaby

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jobex
    • maj 2006
    • 147

Tack för filmerna Kalle !

Bra idé Mulder......ser redan fram emot Jakobs filmer... Vill ju in i det längsta undvika att byta kanal, har haft den i så många år, så man kommer väl att ta fel klämma då.

Nu är det 2,4 på gång för min del, så då löser det sig.
    Mvh Johan B

Kommentar

• Tobbe A
      • jan 2009
      • 29

Jag har totalt missat denna tråden men även jag får tacka för en trevlig dag i Rinkaby!

Slänger med en film tagen under Patricks flygning med MD-80. Jag filmade inte mycket i helgen men det finns lite skakig film från Johnnys ena flygning med Harpoonen kvar i kameran, lägger upp den när jag hinner.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=R9krLBhnl3s"]YouTube - Flygning med MD-80 i Rinkaby 090808[/ame]

(Johan oken till servona är frästa och går med posten idag.)

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

Ni fräser o grejar åt varandra och ingen bill byta kanal hmm jetflygare är nog ett ganska konstigt släkte... Yehhh filmer är trevlig att se på dessa unika varelser och deras skapelser... Moahahaha

:love: Get high with hovering
        not drugs :love:

Kommentar

• Jakob
          • maj 2006
          • 1840

Ursprungligen postat av Tobbe A
          Jag har totalt missat denna tråden men även jag får tacka för en trevlig dag i Rinkaby!

Slänger med en film tagen under Patricks flygning med MD-80. Jag filmade inte mycket i helgen men det finns lite skakig film från Johnnys ena flygning med Harpoonen kvar i kameran, lägger upp den när jag hinner.

YouTube - Flygning med MD-80 i Rinkaby 090808

(Johan oken till servona är frästa och går med posten idag.)
          Tack för den fina filmen på MD-82:an Nog den bästa hittills. Min JetJoe spinner som ett schweitziskt urverk.
          Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

Kommentar

• Dragon
            • dec 2007
            • 572

Wesse! Sådana problem har inte du och jag för vi kör ju med kottantenn!moahahahaha:sarcastic:

Sen får ni gärna filma grabbar för då får jag mer tid att flyga! Yehhhhhhh :thumbup:
            -------www.ahusmfk.net------

Kommentar

• Dragon
              • dec 2007
              • 572

Ursprungligen postat av Jakob
              Tack för den fina filmen på MD-82:an Nog den bästa hittills. Min JetJoe spinner som ett schweitziskt urverk.
              Kan bara hålla med dej Jakob! Det är så nackahåret reser sej när man hör ljudet! Visst spinner den fint den där Joen,
              men så har den ju också varit i CL:s magiskahänder!:thumbup:
              -------www.ahusmfk.net------

Kommentar

• jobex
                • maj 2006
                • 147

Kanon Tobbe, då skall jag montera servon imorgon kväll efter kräftskivan.....

Snyggen film också, om dina framtida filmer håller samma klass som fotona du brukar ta, så kan vi vara lyckliga.

Har sagt det innan, men säger det igen att MD:n är mäktig, imponerande att genomföra ett sådant projekt.

Wesse det var mest för alla andras skull jag inte vill byta kanal, enligt frun lider jag av lätt alzheimers och skulle förmodligen ta fel klämma då......, men det kommer en kortare version av antennen snart
                Mvh Johan B

Kommentar

• wesse
                  • maj 2007
                  • 5864

Ursprungligen postat av Dragon
                  Kan bara hålla med dej Jakob! Det är så nackahåret reser sej
                  Nackhår som reser sig oj att du va så lättskrämd Kalle det trodde jag inte:sarcastic:

Ursprungligen postat av jobex
                  Wesse det var mest för alla andras skull jag inte vill byta kanal, enligt frun lider jag av lätt alzheimers och skulle förmodligen ta fel klämma då......, men det kommer en kortare version av antennen snart
                  Jobtex så länge du tar bara tar fel klämma är det väl inte så farligt.. Värre om du skulle ta fel fru:sarcastic:

:love: Get high with hovering
                  not drugs :love:

Kommentar

• mulder
                    • nov 2006
                    • 1033

Ursprungligen postat av wesse
                    Nackhår som reser sig oj att du va så lättskrämd Kalle det trodde jag inte:sarcastic:

Jobtex så länge du tar bara tar fel klämma är det väl inte så farligt.. Värre om du skulle ta fel fru:sarcastic:
                    sliter så lite så:sarcastic: /Mulder
                    Flyger: JET
                    Bygger: I Composite
                    Motor: Turbin
                    Radio: Futaba

:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:

Kommentar

• jobex
                      • maj 2006
                      • 147

Ursprungligen postat av wesse

Hur skulle det kunna bli värre....haha

Nä, skojar bara, har haft samma fru i många år och vill inte byta
                      Mvh Johan B

Kommentar

• Tobbe A
                        • jan 2009
                        • 29

Då var en kort film på Johnnys ena flygning uppladdad.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_Q9qI9av0Hc"]YouTube - Harpoon i Rinkaby 090808[/ame]

Kommentar

Arbetssätt...