En BLÅ

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Ursprungligen postat av Sigun
    De där ser ut att bli lagom utslag Wesse Väntar med spänning på premiärturen

/Martin

oj ett ljud från Tingsryd..flyger ni oxå eller:sarcastic:

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:

Kommentar

• Sigun
      • aug 2007
      • 3942

Nä inte jag.. har inte varit ute på fältet sedan i september :( ... men flög inomhus för ett par veckor sedan, blir tyvärr inte mycket tid över för flyget nu med en lite grabb och allt annat verkar gå före modellflyget just nu, hus och fru och sånt där du vet.

/Martin

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

Nä inte jag.. har inte varit ute på fältet sedan i september :( ... men flög inomhus för ett par veckor sedan, blir tyvärr inte mycket tid över för flyget nu med en lite grabb och allt annat verkar gå före modellflyget just nu, hus och fru och sånt där du vet.

/Martin
        en Tingsydare kan allt förklara bort sig så det bara blir spån av allting:sarcastic:

Du får sluta leka med gräsmattan Martin så får du nog ett antal tusen timmar över...moahahahah

Nu har jag beklädningsparty av första skevroder:lollypop:
        Det firas med äggkaviarmacka för nattens äventyr med Marylin Monroé, leverpastejkiwimacka för att orka med ett roder i morgon oxå, ostköttbullemacka för att stärka tänkandet, glassbåt för att orka med jobbiga Stockholmare och sen blev det någe fruktskit för hälsan skull...nice to be me today...yehhh
        Bifogade filer

Kommentar

• matbos
          • jul 2008
          • 1444

Va en den gul under ? ojojoj inte helt blå. Ha kraften kommer att sina yeeah. Ingen vertikal lift off here.:sarcastic::sarcastic::thumbup:
          /Matte
          :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

• Sigun
            • aug 2007
            • 3942

Ursprungligen postat av wesse
            en Tingsydare kan allt förklara bort sig så det bara blir spån av allting:sarcastic:

Du får sluta leka med gräsmattan Martin så får du nog ett antal tusen timmar över...moahahahah
            Gräsmattan har krattats från löv denna helg, så nu är varje strå kammat och klart inför vintern nästan, väntar på att grannens ek ska fälla sina 12m3 eklöv :banghead::banghead::banghead: dessa envisas nästan alltid med att blåsa in till mig :(:( poor me...:girl_cray3::girl_cray3:

Inte lustigt att man inte har någon tid över till annat

/Martin

Kommentar

• Mats J
              • maj 2006
              • 598

Men Wesse dom där mackorna får du nog ta och äta upp själv, du kan ju inte mata callmaton me mackor hela tiden då kommer inte Nyrothens trimtrolleri att funka

Skulle vara kuligt att se den däringa lasermojjen i action, inte för att jag tror jag vågar använda så farliga saker men ändå

Ha de gött lille vän, stor kram på dig

Mvh Mats J som är lite rädd för lasers
              Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

Kommentar

• jocke1963
                • dec 2007
                • 2709

........väntar på att grannens ek ska fälla sina 12m3 eklöv.......
                Du får väl skaffa dig en get och blåsa tillbax hans j-la löv på hans tomt...? :sarcastic:
                ”Vir prudens non contra ventum mingit”

Kommentar

• wesse
                  • maj 2007
                  • 5864

Gräsmattan har krattats från löv denna helg, så nu är varje strå kammat och klart inför vintern nästan, väntar på att grannens ek ska fälla sina 12m3 eklöv :banghead::banghead::banghead: dessa envisas nästan alltid med att blåsa in till mig :(:( poor me...:girl_cray3::girl_cray3:

Inte lustigt att man inte har någon tid över till annat

/Martin

ja det är skönt att höra hur grannens löv går före modellflyget

Kommentar

• wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

Ursprungligen postat av Mats J
                    Men Wesse dom där mackorna får du nog ta och äta upp själv, du kan ju inte mata callmaton me mackor hela tiden då kommer inte Nyrothens trimtrolleri att funka

Skulle vara kuligt att se den däringa lasermojjen i action, inte för att jag tror jag vågar använda så farliga saker men ändå

Ha de gött lille vän, stor kram på dig

Mvh Mats J som är lite rädd för lasers
                    går inte filma lasermojjen då den bränner min kameralins:banghead:

Kommentar

• wesse
                      • maj 2007
                      • 5864

För alla er ovetande spånisar som undrar varför jag hela tiden strävar efter att Hovra så tycker jag denna bild säger mer än tusen ord:lollypop:
                      Bifogade filer

Kommentar

• Sigun
                        • aug 2007
                        • 3942

Skönt att du insett av "DA är skit"

Kommentar

• wesse
                          • maj 2007
                          • 5864

Skönt att du insett av "DA är skit"

oj en lövsamlande Tingrydsbo har vaknat har ni inte gått i idé så här års...moahahah

Kommentar

• wesse
                            • maj 2007
                            • 5864

Sitter o väntar på att gångjärnslimmet ska torka och ser på lite film:lollypop:

[ame="http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/132/"]Viddler.com - swedish fligth - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/9f33ca7c/@@AMEPARAM@@9f33ca7c/[/ame]

Kommentar

• IPJT
                              • okt 2009
                              • 110

Efter att du är färdig med rodrena tycker jag att detta är nästa steg....[ame="http://www.youtube.com/watch?v=t0WMUdEg-9w"]YouTube - Kyosho Tomato Twin[/ame]

Kommentar

• wesse
                                • maj 2007
                                • 5864

Ursprungligen postat av IPJT
                                Efter att du är färdig med rodrena tycker jag att detta är nästa steg....YouTube - Kyosho Tomato Twin

det va en vacker skapelse

nu har jag limmat ett gångjärn till och årets första lussebulle får komma till sin rätt för o göra mig mätt medans jag ser på lite journalfilm:thumbup:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KAlM352O1ZU"]YouTube - Arf är dåligt[/ame]
                                Bifogade filer
                                Senast redigerad av wesse; 2009-11-02, 12:26.

Kommentar

Arbetssätt...