En BLÅ

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

Ursprungligen postat av LAB
    Den där vågar inte Wesse flyga,det blir som vanligt Torgny som flyger o Wessefegis gömmer sej bakom kamran o pellejönsar:sarcastic:En redig karl premiärar sina kärror själv:aetsch:
    Äntligen en som sett Ljuset o den rätta vägen(utan att stanna på motorvägsuppfarter:sarcastic! I skolen icke tro på någon annan jämte Lasse..I haven hört SANNINGEN!! Tranås är i sanning Ljust o Vackert!
    // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

Kommentar

• jugg
      • mar 2008
      • 494

men wesse... du fattar väl att en förbannelse är helt obrukbar mot mig och dom jag skyddar... mohaaaaaaaaa...
      http://www.swesim.se/bilder/signature.php?pilotId=102

Kommentar

• LAB
        • dec 2007
        • 634

Ursprungligen postat av wesse
        Har lagt en förbannelse över Tranåsjönsarna oxå nu...moahahah
        Förbannelsen slog fel,råkade trampa ihjäl en såndära 3d-depronskit!:aetsch:Vill se film när du kör ditt Woodopellejönsande du måste göra något fel:sarcastic:
        Sur gubbjävel!
        LasseB

Kommentar

• wesse
          • maj 2007
          • 5864

Ursprungligen postat av jugg
          men wesse... du fattar väl att en förbannelse är helt obrukbar mot mig och dom jag skyddar... mohaaaaaaaaa...
          Ja du lille Trollis under kvällsfirandet av roder-premiären så stekte jag och panerade pära o fiskrester:lollypop: har ju läst att fisk är bra för tänkandet och under måltiden så insåg jag att di där oppe i stockholm har nog aldrig smakat fisk om man ser på tänkandet...moahahahah:sarcastic::sarcastic::sarca stic:
          Bifogade filer

:love: Get high with hovering
          not drugs :love:

Kommentar

• matbos
            • jul 2008
            • 1444

Ja du lille Trollis under kvällsfirandet av roder-premiären så stekte jag och panerade pära o fiskrester:lollypop: har ju läst att fisk är bra för tänkandet och under måltiden så insåg jag att di där oppe i stockholm har nog aldrig smakat fisk om man ser på tänkandet...moahahahah:sarcastic::sarcastic::sarca stic:
            Det finns inte tillräckligt med fisk i Världens alla hav om man ska få fart på tänket i H-fred så de så pillutta dig :sarcastic:
            /Matte
            :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

• Smajly
              • maj 2007
              • 364

Hitta en P-rulle till wesse..
              [ame="http://www.youtube.com/watch?v=FAJUqa3wW5I&feature=related"]YouTube - Extreme Flight-You better believe it..wmv[/ame]

Kommentar

• wesse
                • maj 2007
                • 5864

Ursprungligen postat av Smajly
                :lollypop::lollypop::lollypop::lollypop::lollypop: :lollypop::lollypop::lollypop:

Kommentar

• wesse
                  • maj 2007
                  • 5864

För dom som evetuellt undrar hur mitt calmatobygge rullar på så kan jag säga att det står stilla i dag för hunden har varit hos frisören o lämnat sommarpälsen och nu blir det till att svara en jättefågelpinne till en fyllande 70åring resten av denna sällsamma kväll:lollypop:

bilder på Bonzo två kilo päls lättare:sarcastic:
                  Bifogade filer

Kommentar

• wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

Då har svarvningsprojektet startat och det är dags för första fikapausen och vad passar inte bättre än en plopp med kaffe:lollypop:

har dock inte släppt bilden på min hovrande Calamto..ohhh så vackert det ska bli denna sommar och vilka långa hakor dom jetflygande Skåningarna kommer få av denna unika syn :lollypop::lollypop:
                    Bifogade filer

Kommentar

• Dragon
                      • dec 2007
                      • 572

Då har svarvningsprojektet startat och det är dags för första fikapausen och vad passar inte bättre än en plopp med kaffe:lollypop:

har dock inte släppt bilden på min hovrande Calamto..ohhh så vackert det ska bli denna sommar och vilka långa hakor dom jetflygande Skåningarna kommer få av denna unika syn :lollypop::lollypop:
                      Wesse lille vän!:icon_pai:
                      Tänk på hjärtat, det är bara en massa härdade f***or i dom där Ploppen!:sarcastic:
                      Hovrande Calmato hit och hovrande Calmato dit vad är det för skit du
                      håller på med? När ska du skaffa en Jet och börja flyga riktigt i stället!
                      Hovra gör man med Helikopter!:icon_butt: Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
                      Senast redigerad av bokis; 2009-11-03, 16:36. Anledning: Jag rodnade!
                      -------www.ahusmfk.net------

Kommentar

• matbos
                        • jul 2008
                        • 1444

Här har du två bilder för att få lite Insperallisimosione.

Klicka på bilden för större version

Namn: bgr0054l.jpg
Visningar: 1
Storlek: 24,7 KB
ID: 473845

Klicka på bilden för större version

Namn: harrier.jpg
Visningar: 1
Storlek: 52,3 KB
ID: 473846
                        /Matte
                        :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

• DrHanke
                          • maj 2006
                          • 5249

Jösses jag som trodde wesse äntligen rakat sig...
                          //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• wesse
                            • maj 2007
                            • 5864

Ursprungligen postat av Dragon
                            Wesse lille vän!:icon_pai:
                            Tänk på hjärtat, det är bara en massa härdade f***or i dom där Ploppen!:sarcastic:
                            Hovrande Calmato hit och hovrande Calmato dit vad är det för skit du
                            håller på med? När ska du skaffa en Jet och börja flyga riktigt i stället!
                            Hovra gör man med Helikopter!:icon_butt: Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
                            oj en skåning som vaknat till till hurra dom lever ännu:sarcastic:

Ursprungligen postat av matbos
                            Här har du två bilder för att få lite Insperallisimosione.

[ATTACH]9040[/ATTACH]

[ATTACH]9041[/ATTACH]
                            ja se där både Kor o getter som hovrar nu blir man sällsamt glad:lollypop:

Ursprungligen postat av drhanke

Jösses jag som trodde wesse äntligen rakat sig...
                            ne ne Hanke jag ska ha lika långt skägg som Sotarn

Låter skägget gro i ro och låter en pizzabit slinka ner så lätt medan jag begrundar en svarvad skål som väntar på oljebadspolering och som sällskap har jag min älskade Calmato-blå som beundrar mig så...nice to be grov pellejönskis denna unika nyktra dag:lollypop:
                            Bifogade filer

Kommentar

• Snickarjävel´n
                              • aug 2006
                              • 1927

Herregud wesse............med den farten på servona så tar det ju dig en halv eftermiddag att göra en kvarts roll. Du skulle ju haft i 8711´orna..
                              brekdahlssnickeriab.se
                              https://www.facebook.com/pages/Br-Ek...6875076?ref=hl

Kommentar

• wesse
                                • maj 2007
                                • 5864

Ursprungligen postat av JonnyE
                                Herregud wesse............med den farten på servona så tar det ju dig en halv eftermiddag att göra en kvarts roll. Du skulle ju haft i 8711´orna..

ja dom servona har samma takt som en snickare från Skåne eller rörkrökare från Arvika så jag funderar allvarligt på att byta ut dom:stupido2:

Kommentar

Arbetssätt...