En BLÅ
Kollaps
X
-
-
/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
Häftig klädsel på vingen på planet i videon jag linkade men sjukligt dyr att köpa så många rullar då det typ år 10 färger och man behöver 1 kvadratdecimeter. Rullarna går ju bara att köpa metervis. Om man inte redan har rullarna dvs.
Läste att han funderar på att testa att sätta dit 2 motorer till så det bli 4 :P
Sluta frästa mig med alla dina godsaker!!! :PKommentar
-
Nydu Wessemannen... haha... Calmaton är provflugen och hovrad... fungerarfint även när det blåste 10m/s..
Den slår du inte Wesse
skriver från bokis dator nu.. ska äta lite rester från igår... ser mumsfilibabba ut... muuuums.
Trolleri trollera tack för ida..Kommentar
-
VILL SE VILL SE!!!! :man_in_love:Kommentar
-
Medans Stockholmare,Tranåsbor och Skåningarna beundrar sig själva så har jag fått lite gjort här...mitt servo sitter nu fast med en småländskt fastsättning d.v.s fyra skruv... dä ni Stockholmjönsar:sarcastic:
Första premiären med roder ett är avklarad:lollypop:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=iEDWrYVrLC4"]YouTube - Calmato 3d[/ame]
nu blir det fika för att fira premiären och vad passar då inte bättre än ett paket fingrar:lollypop:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Eftersom vi inte vill visa Småländska Wannabees hur man gör på riktigt (inget trams med leverpastej o gurka på skeven) så komer det inte film på detta..Dock flög vi bara en sväng,det blåste för lite för o pellejönsa..// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
bla bla bla snacka går ju men snacka så det hovrar på film det fixar ni tydligen inte:sarcastic:
-
Bokis...stor i orden liten på jorden:sarcastic:
wesse stor på jorden och även i orden..dä du mr äppeljönskaka:sarcastic:
-
-

Kommentar