Den här rullen har man väntat på hela året! :thumbup::thumbup::thumbup:
2009-filmen är här! Oops - We did it again!
Kollaps
X
-
Tack, väntade mig nog mer än de 20 sekunderna som kom ut som "trailer". Gott nytt år på er Ålänningar. Kanske man skulle flytta till Åland och starta en RC-affär.Kommentar
-
Det trodde vi inför 2009 också...
Redan gjort: TS RC & Hobby! Webshoppen öppnade igår! Än så länge bara med hämtning i butiken, men tids nog blir det även postorder m.m.Kommentar
-
Haha....ja...modellflyg kan va knepigt. men roligt var det!:sarcastic: Gott nytt år till alla flygmalajer.Kommentar
-
Hehe, jaså du anade att det inte kunde stämma med bara 20 sek film.
Rackarns! Ni är svårövertalade. Bara därför så är du med i filmen. ;-) (4:53)
Måste ju komma med nån ursäkt varför det är mer material nu än tidigare... =)
Vi är väl fler..? hm... eller vi har filmat mer? Öuhm... det var bättre väder detta år?
Eller om det var att flygen här kostar några hundralappar och hos er tusenlappar...
Nej nej! NU vet jag varför det är så mycket tokigt flygande!!! Vi har ju inte filmat
oss själva, utan bara nybörjarna? Fniii... Nä men vi har inte vågat visat allt
material från 2007 och 2008. Jo men det har vi nog... Vi hade massor med besök!!!
... Ah! Det luktar mat! Hejs! :-Pwww.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Den troliga orsaken är att vi inte har någon ljugarbänk utan allt filmas :sarcastic:Kommentar
-
Nja, allt är väl och ta i. Finns ändå rätt mycket som vi inte filmat: hur många gånger har jag inte sagt åt folk att dom skall säga till innan dom kraschar eller gör andra tokigheter!
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja mig brukar du ju skälla på då jag inte har sagt till innan iaf. Jag brukar ju "passa på" då ingen filmar.
Kommentar
-
Tack för en lysande underhållning, roligare film var det längesedan jag skådade :thumbup:Det trodde vi inför 2009 också...
Redan gjort: TS RC & Hobby! Webshoppen öppnade igår! Än så länge bara med hämtning i butiken, men tids nog blir det även postorder m.m.
När det gäller TS RC & Hobby så blir jag riktigt förvånad över att se rubriken "Begagnat" - finns det över huvudtaget något begagnat som är säljbart på Åland, av filmerna så verkar det ju inte så direkt? :P"Jag kan inte flyga, jag är rädd":ahhhhh:Kommentar

Kommentar