FPV träffar 2014

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Stiffe
    svarade
    Ursprungligen postat av Kenneth E
    Dagens väder till helgens träff är följande, 10m/s och sol/moln, lite bättre än gårdagens prognos.

Skall vi flyga får vi kanske mobilisera oss till bokskogen som vi gjort en gång tidigare. Kanske skapa en crossbana för MK´s genom ett parti skog.
    Vi hörs
    Just nu säger SMHI regn mellan 10-12 och 6 m/s får hoppas de har fel om regnet och rätt om vinden

Lämna en kommentar:

• Kenneth E
    svarade
    Dagens väder till helgens träff är följande, 10m/s och sol/moln, lite bättre än gårdagens prognos.

Skall vi flyga får vi kanske mobilisera oss till bokskogen som vi gjort en gång tidigare. Kanske skapa en crossbana för MK´s genom ett parti skog.
    Vi hörs

Lämna en kommentar:

• Stiffe
    svarade
    Ursprungligen postat av Kenneth E
    Jag parkerar på John lundsvallsgatan och går biten dit jag skall flyga, tänk på att det är en bra bit att gå om du skall enda bort till vattnet. Kärra rekommenderas.

Ken
    Ok tack , lite blandade väderleksutsikter , blåser det mycket ska vi kanske relocate som vi har gjort nån gång innan :stupido2:

Lämna en kommentar:

• Kenneth E
    svarade
    Jag parkerar på John lundsvallsgatan och går biten dit jag skall flyga, tänk på att det är en bra bit att gå om du skall enda bort till vattnet. Kärra rekommenderas.

Ken

Lämna en kommentar:

• Stiffe
    svarade
    Ursprungligen postat av Luft
    Här:

eller här:

Man måste gå.

Eller så parkerar du här och riskerar att få en liten böter...
    https://goo.gl/maps/FEUVe
    Tackar!

Ok jag har ju en JEEP så i princip kan jag parkera var som helst ha ha , går det att parkera på John Lundvallsgatan verkar närmst ?

Lämna en kommentar:

• Luft
    svarade
    Här:

eller här:

Man måste gå.

Eller så parkerar du här och riskerar att få en liten böter...

Lämna en kommentar:

• Stiffe
    svarade
    Var parkerar man bilen ?

Lämna en kommentar:

• Kenneth E
    svarade
    Jag kommer vara i Uppsala mån-onsd, 7-9 April och tänkte FPV:a lite där om någon är intresserad?
    Ken

Ursprungligen postat av Thelonnquist
    Finns det några träffar i närheten av stockholm el dyl inplanerade?, eller är det bara söderut?

Lämna en kommentar:

• Kenneth E
    svarade
    Tänkte att placeringen vid Glumslövs Backar kan kanske du hjälpa oss med, som bor så nära.

Vad säger du, ett hedersamt arbete?
    Ken

Ursprungligen postat av Smajly
    http://www.sydsvenskan.se/malmo/malm...nd-av-juridik/

Båten har i den gånga helgen brutits sönder ganska mycket. Snart inte mycket mer att se där.
    Tror hytten har rasat ner till en del i vattnet också nu.
    Förskeppet har brutits loss och ligger/låg på grund utanför Bunkeflostrand och Strandhem.

Även om jag inte har börjat med nått FPV än hade det vatt intressant att titta förbi men helgen är bokad.
    Kommer dock ut o spanar läget när ni ska till Glumslövs Backar. Bor bara 10 minuter därifrån.
    Har ni bestämt var vid backarna ni kommer flyga?

Lämna en kommentar:

• Thelonnquist
    svarade
    Finns det några träffar i närheten av stockholm el dyl inplanerade?, eller är det bara söderut?

Lämna en kommentar:

• Smajly
    svarade

Båten har i den gånga helgen brutits sönder ganska mycket. Snart inte mycket mer att se där.
    Tror hytten har rasat ner till en del i vattnet också nu.
    Förskeppet har brutits loss och ligger/låg på grund utanför Bunkeflostrand och Strandhem.

Även om jag inte har börjat med nått FPV än hade det vatt intressant att titta förbi men helgen är bokad.
    Kommer dock ut o spanar läget när ni ska till Glumslövs Backar. Bor bara 10 minuter därifrån.
    Har ni bestämt var vid backarna ni kommer flyga?

Lämna en kommentar:

• Kenneth E
    svarade
    Verkar som solen tittar fram dock så enligt SMHI prognos skall det blåsa 13m/s.

Lördag den 22:e Mars, Vilken sida? Vänster om bron när ni tittar ut på bron. Båten vid brofästet. Obs. flyg inte över bron, Klockan 10-15.
    Ken
    0768-23 20 21 om ni undrar över något.
    Ken

Lämna en kommentar:

• Kenneth E
    svarade
    Då är första träffen på G.

Hoppas vädret är med oss och vi får strålande sol.
    Senaste flygningen samt Lite uppdateringar:
    Lördag den 22:e Mars, Vilken sida? Vänster om bron när ni tittar ut på bron. Båten vid brofästet. Obs. flyg inte över bron, Klockan 10-15.
    Ken
    0768-23 20 21 om ni undrar över något

Lämna en kommentar:

• Kenneth E
    svarade
    Senaste flygningen samt Lite uppdateringar:

Planerade träffar 2014:
    Lördag den 22:e Mars, Båten vid brofästet. Obs. flyg inte över bron, Klockan 10-15.
    Söndag den 30:e Mars, Höllviken, eller så tar vi oss till andra sidan av Trelleborg, hänger på omständigheterna.
    Lördag den 5:e April, Tylösand att flyga ut till Tylö. Klockan 10-15.
    Lördag den 19:e April, Limhamns Kalkbrott, Klockan 10-15.
    Lördag den 3:e Maj, Glumslövs backarna, klockan 10-15.
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Stiffe
    svarade
    Var ute på övningsområdet Revingehed vid Krankesjön i Lördags , inte helt oävet för en fpv träff kanske ?

Senast redigerad av administrator; 2014-08-16, 15:02.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...