Hade tänkt försöka komma med å FPV:a på den där stora jeepträffen i augusti i sommar i varjefall.
FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Har själv lite funderingar på det också faktiskt ev, om man kan göra det på ett tillräckligt säkert sätt med allt folk som kommer att vara där -
Hehe, hört om din korv från farsan yes.
t.o.m han har börjat flyga FPV nu. Ärligt talat tänker jag nog inte flyga över vatten själv heller, jag vet inte ens min räckvidd ännu, det var bara en vecka sen jag kom igång med FPV. Men det är ju alltid kul att träffa fler flygare för att utbyta tips och ideér 
Hade tänkt försöka komma med å FPV:a på den där stora jeepträffen i augusti i sommar i varjefall.
Kul att prognosen uppdaterats till det bättre igen, 12 grader och inget regn trots allt. :OLämna en kommentar:
-
Inte på något sätt min mening att göra någon besviken , ärligt talat så gillar jag inte att flyga över vatten mer än nödvändigt så upplägget för denna träffen tilltalar inte tillräckligt för att åka 32 mil fram och tillbaka och har lite ont om tid imorgon då jag har lite grejor med ett av mina barnbarn , såklart hade det varit roligt att träffa lite nytt folkLite besviken på att Stiffe är så negativt inställd till detta. Hade ju kunnat ha med lite av den berömde stiffekorven så vi kunde grillat. :<
, kom tillbaka med något bra upplägg lite längre fram så lovar jag komma och även med Stiffekörv om det önskas ( kan det vara så att vi har gemensamma bekanta i era trakter tex inom Jeep eftersom ryktet om Stiffekörv har nått er ?? :stupido2
Challes son ??
Lämna en kommentar:
-
Trot om ni vill men, min familj har fått maginfluensa. Och kommer att stanna hemma i helgen för att kura barnen. Frugan jobbar så jag kan inte komma loss.
Jag som tänkt visa min nya helix 1.2 antenn, 6.5 varv(monster stor). Samt premiära min X8. Har redan packat bilen, får packa ur den igen. Ledsen pojkar men jag kommer inte, hoppas ni får trevligt utan mig.
kenLämna en kommentar:
-
Jo, jag såg att regnet avlägsnats från prognosen i alla fall.
med lite tur kanske det blir ännu klarare t.o.m.
Edit: Lite besviken på att Stiffe är så negativt inställd till detta. Hade ju kunnat ha med lite av den berömde stiffekorven så vi kunde grillat. :<Senast redigerad av Zallisen; 2014-04-04, 12:05.Lämna en kommentar:
-
VäderPrognos Lördag.
Verkar inte bli super väder men flygbart:
10.00 Mest klart 5° O 8 (9) m/s 0.0 mm/h 79 % 1017 hPa
11.00 Mest klart 6° SO 7 (8) m/s 0.0 mm/h 71 % 1017 hPa
12.00 Växlande molnighet 8° SO 7 (7) m/s 0.0 mm/h 62 % 1016 hPa
13.00 Växlande molnighet 9° SO 6 (7) m/s 0.0 mm/h 59 % 1016 hPa
14.00 Halvklart 10° SO 5 (6) m/s 0.0 mm/h 59 % 1016 hPaLämna en kommentar:
-
Har för mig att det finns skog, strand, vatten. Vet inte om det finns slott/borg eller annan byggnad att filma i närheten, men det kan säkert de lokala förmågorna svara på.
KenBifogade filerLämna en kommentar:
-
Lördagens Prognos:
08.00 Mest klart 1° SO 5 (8) m/s
14.00 Halvklart 10° S 5 (9) m/sLämna en kommentar:
-
Det är tusan också, skulle valt helgen som vart. Men inget man kan göra något åt nu. Jag håller er uppdaterade med vädret, i värsta fall får vi ställa inLämna en kommentar:
-
:( hade ju hoppats få träffa många FPV:are här, hoppas väderprognosen ser bättre ut när det närmar sig, den har växlat rätt rejält. Vi är iaf minst 2-3 lokala som väntar.
Lämna en kommentar:
-
Jag står över iaf , det är för långt för en dagstur och ostadigt väderSenast redigerad av administrator; 2014-08-16, 15:00.Lämna en kommentar:
-
Senaste flygning:
Planerade träffar 2014:
Lördag den 5:e April, Tylösand att flyga ut till Tylö, driva runt på strandkanten. Klockan 10-15. Jag kan bara vara där en stund, frågan är hur många tänker dyka upp?
Väderprognosen idag för Lördag: 9m/s och uppehåll.
KenSenast redigerad av administrator; 2014-08-16, 15:00.Lämna en kommentar:
-
neeej nu börjar det dyka upp regn på lördag och söndag i prognoserna :< :< hoppas det slår fel.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: