Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Har provat och blanda silabs och atmel men det fungera inte alls för mig :( Hade varit schysst om du kunde kolla om du har ett. Frakt kan vi säkert lösa
Är ni intresserade kom och titta eller visa upp din utrustning.
Mitt förslag var att vi träffades vid utkiksplatsen, men det har kommit in fler förslag. Skall vi ta ett beslut om var vi skall träffas, det skall tydligen finnas en mer lämpad plats. Vad säger ni, någon som har varit där och rekat?
Jag är där omkring 10 plus minus en halvtimme, beror på vilket humör ungarna har på morgonen och de skall lämnas hos deras mormor innan jag kommer på plats.
Här blir det garanterat. räknar med minst en lite mer organiserad, förmodligen två.
hoppas på att även andra folk i sverige vågar sig hit och även skåningar är välkomna
FPV träff Nr:1 på Lördag, alla som är intresserade är välkomna.
Ta rejält med kläder på er, så ni inte fryser.
Plats: Vi samlas vid "utsiktsplatsen" bredvid Viktoria Park till att börja med sedan får vi se om vi går över till andra sidan.
Tid: 10-
Alltså Malmö/Limhamn Kalkbrottet.
Balsa regn
0768-23 20 21, om ni inte hittar oss.
Jag var och rekade igår lite , man får egentligen inte köra in ( fordonstrafik förbjuden utan tillstånd ) annars är det bättre på andra sidan vid träd dungen och lite lä vid fika mm , tyvärr har man lovat lite blåsigt 7 sekm runt 2 plus och soligt
Jag var och rekade igår lite , man får egentligen inte köra in ( fordonstrafik förbjuden utan tillstånd ) annars är det bättre på andra sidan vid träd dungen och lite lä vid fika mm , tyvärr har man lovat lite blåsigt 7 sekm runt 2 plus och soligt
Ska man köra in på Blåsebergavägen, passande namn , då?
Kommentar