Christian
FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
F-n jag känner mig trött och har ont i halsen.
Vädret verkar vara ok på Lördag, 5m/s.
Själv kan jag inte förrän efter 13:30,
Järevallen verkar vara ett bra ställe, där kan vi träffas. Dock vet jag inte vart vi skall träffas, kanske någon som varit där kan skriva en rad?
När vill ni träffas, som jag skrev jag kommer inte loss förrän 13:30.
KenLämna en kommentar:
-
Kvittar mig bara man kan flyga med flygplan och inte bara multicoptrar.Lämna en kommentar:
-
Är det Järavallen som gäller på Lördag eller vad är den allmänna uppfattningen ??Lämna en kommentar:
-
Fick samtal från kommun sent igår - besprutningen börjar 2/10 så fritt fram att flyga fram tills dess.
Du som är intresserad av att flyga RC i staffanstorp maila mig - jag för diskussioner med kommunen om alternativ och ju fler vi är desto lättare.
Håkan avh803@glocalnet.netLämna en kommentar:
-
Kanske det, ingen aning, omedelbart flygstopp däremot eftersom bonden nu har förfoganderätten till marken.Lämna en kommentar:
-
Är väl vanlig roundup, tror dom använde det på min åker i år. Man bör dock inte äta gräset
//MatteLämna en kommentar:
-
Fick precis ett samtal från kommunen - fältet i Staffanstorp är utarrenderat till en bonde och ska besprutas omgående så vänligen flyg inte där fler gånger, kan alltså vara hälsovådligt enl. kommunen ......Lämna en kommentar:
-
-
Strax norr om järavallen. Det finns inga direkta sevärdheter men platsen i sig är ruskigt kul att flyga på.
Precis lagom långt mellan träden.
Kolla tree dodge disco filmed jag la upp så förstår du hur jag menar.Lämna en kommentar:
-
Date heter det!
/ i värsta fall får vi själva ha träff Kenneth :sarcastic:[/QUOTE]
Från ett soligt USA
Hangers: Vad finns i Järavallen är där något intressant?
KenLämna en kommentar:
-
Instämmer passar mig också bättre, kommande helg är fulltecknad med släktgrejor , i värsta fall får vi själva ha träff Kenneth :sarcastic: OT var har Sickan tagit vägen länge sen jag såg något inlägg från hanVi får nog skjuta upp träffen en vecka, jag har precis kommit hem från USA eller är på väg, just den helgen.
Jag tycker vi satsar allt på den kommande helgen den 5:e oktober, Lördag.
Vi kan grilla korv och käka något om det passar, fokus är att flyga.
Kenneth från CA.Lämna en kommentar:
-
Vi får nog skjuta upp träffen en vecka, jag har precis kommit hem från USA eller är på väg, just den helgen.
Jag tycker vi satsar allt på den kommande helgen den 5:e oktober, Lördag.
Vi kan grilla korv och käka något om det passar, fokus är att flyga.
Kenneth från CA.
Åtminstone en till träff borde vi klämma in innan vintern klampar på.
Vi testade ett riktigt kalas ställe strax norr om järavallen för ett par veckor sedan.
Lätt det roligaste ställe jag flugit på hittills.
Ganska gott om parkering och både öppet och kuperat sammanhängande.
Men jag är alltid öppen för alla förslag. Det är alltid roligt att tjöta lite skit =)Lämna en kommentar:
-
Åtminstone en till träff borde vi klämma in innan vintern klampar på.
Vi testade ett riktigt kalas ställe strax norr om järavallen för ett par veckor sedan.
Lätt det roligaste ställe jag flugit på hittills.
Ganska gott om parkering och både öppet och kuperat sammanhängande.
Men jag är alltid öppen för alla förslag. Det är alltid roligt att tjöta lite skit =)Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: