Östersundsträffen 2013 3-7/7, onsdag-söndag - Svenska RC-flygförbundet
Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Underbart!
Landskampen är numera en trekamp där dom stackarna där nere som inte riktigt vet vad dom tillhör äntligen ska få en identitet... ;-)
Längtar nått infernaliskt till dagarna på Ope som laddar mina batterier så dom räcker resten av året..
Det ordnar sig med blommor bara käringa dör....
----------------------------------------------- MFK Skvadern Sundsvall.
Hej på er alla, vi har lite strul med deltagarregestreringen men jobbar på att lösa saken, ni som anmält er behöver inte vara oroliga ni finns registrerade på annan plats så er anmälan finns inne, vi har nu 60 registrerade piloter på träffen vilket är nytt rekord.
Vi önskar er alla varmt välkomna till Östersund och sveriges trevligaste meeting 2013
Nu är det panik i butiken!!!!!
Jag når inte högerspaken med mitt JÄ.. gips-paket! någon som har en bra lösning på problemet?
Det ironiska är att jag fixade skadan med hjälp av en 6*4 propp ....:concern:
Men oroa er inte, jag kommer upp till Ope i vilket fall!
Man måste försvara klyktattarnas ära oavsett!:sarcastic:
Ingen fara Zkeeter, jag tar med mig gipstång, ett par flaskor Single malt och full uppsättning med dubbelkommando. För flyga, det ska du om vi så ska gråta hela högen. Förresten så har jag hört lite på avvägar att norrmännen ställer upp med full styrka i år. Vi skåningar har också ett bra lag med sex deltagare så det kanske skulle kunna bli en ordentlig landskamp med tre "nationer" på startlinjen, Skåningar,Norrmän och Svenskar. De´ du.
Krya på dig Zkeeter så syns vi på Ope.
Ingen fara Zkeeter, jag tar med mig gipstång, ett par flaskor Single malt och full uppsättning med dubbelkommando. För flyga, det ska du om vi så ska gråta hela högen. Förresten så har jag hört lite på avvägar att norrmännen ställer upp med full styrka i år. Vi skåningar har också ett bra lag med sex deltagare så det kanske skulle kunna bli en ordentlig landskamp med tre "nationer" på startlinjen, Skåningar,Norrmän och Svenskar. De´ du.
Krya på dig Zkeeter så syns vi på Ope.
Kay krut
Tack för omtanken Kaj!
Du kan lämna gipstången hemma, men singelmalten kan nog trösta....:sarcastic:
Dubbelkomando har jag aldrig provat, så det kan ju vara en ny erfarenhet......
Där tycker jag att vi har en självskriven lagledare för oss klyktattare, en som kan peka med hela handen!
Ja jäklar!!!så sant Christer,ni kan behöva en "fast"hård hand!
Flyger stampe 1/4med saito 120.Sig 1/4cub med saito91+flottörer.Arf Composit extra 300.2.30cm med 3W 50cc.Cristen Eagle1/3 med Zenoha62cc.Liten Cristen Eagle med os91
samt.Alfas Sabre f86 Edf,går som ett skållat!
Clamoto sport med saito 56. Above all extra 120,försedd med Roto 25cc bensin.kyosho edge 540,ligger i lådan ännu...saito 91 skall i denna
Alla ackar är nu laddade. Funderar på om jag även kall göra i ordning en metanolare? Bensinmaskinen görs i ordning på tisdag bara hobbyaffärn har en pump. Hur som haver skoj ska det bli! :-)
Kommentar