Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nähädu Göransson!
Bilen är packad, husvagnen likaså. Snart bär det av. Oavsett väder....
Det var ju bara den lilla detaljen att jag ska söva i tält.... Hade jag haft en lyxig husvagn hade jag redan varit på ripa!
Inte jätteroligt att sätta upp ett tält i detta väder...
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Det var värre än så, brandkåren kom fram i rätt tid, några minuter till och det kunde ha utvecklats till skogsbrand.
De torra markerna som omger Ripa Modellflygfält är en bidragande orsak till att vi inte får flyga med turbinmotordrivna jetmodeller på Ripafältet.
Ripa Mfk Välkommen till Ripa MFK, din modellflygklubb på nätet. Läs våra inspirerande artiklar, se våra senaste flygningar och upplev gemenskapen. Vi ses på fältet flera gånger om året! Säsongen […]
Tro inte på allt du hör,
det finns alltid tre sidor på varje historia,
din, deras, och den sanna
TACK till alla som besökt och bott på Ripa Modellflygfält under årets lägervecka.
TACK till alla er som kom till Ripa för att flyga under veckan.
TACK även till alla intresserade som kom för att titta på och inspireras av modellflyghobbyn under veckan.
TACK för alla komplimanger och värmande ord, det är genom Er som vi får kraft och energi att arrangera ett årligt Ripaläger.
TACK till alla klubbmedlemmar som jobbat med årets lägervecka, ett speciellt tack till klubbens
hedersmedlemmar Siv och John Cederholm, Gunnel och Lennart Åsberg för det jobb ni gjort i kioskverksamheten under veckan
TACK till RCFF som sponsrat årets Ripaläger
TACK till alla som fotograferat och filmat under veckan, tack Patrik Gertsson som sammanställt och lagt ut alla bilder i denna länk.
Hann bara ut en dag i veckan, men hann iaf ta en film när Snickarn flög sin LA7.
Jeeeezus, vilka lågflygningar du gör Johnny!! Fick dock inte med dom på denna korta snutt..
Kommentar