Vi får se om man orkar masa sig dit tillsammans med några andra härifrån. Beror på kostnader osv.
ÅSELE GENLANDAMEETINGET 2008 Nu Officiellt RCFF Meeting-Nord
Kollaps
X
-
pilotkalle
Gammalt Skåneskämt, Åsen=Hallandsåsen, allt norr om den kallar vi skåningar norrland :lol: :lol:. Hehe, skitkul, va.....kunde inte låta bli. Sorry :oops: .Ursprungligen postat av pilotkalleÅsele?
Ligger det norr om åsen :lol: ?Kommentar
-
pilotkalle
Pärsäckar??Ursprungligen postat av genlandKlart vi fixar ström till din vagn om detUrsprungligen postat av wesseär det okey o komma en vecka innan meetingen med husvagnen? vill ju gärna äta pizza i lung o ro innan Tobbe dyker opp o härjar med mig :lol:
ström te vagn har ni det?
jag längtar till sommaren :cry:
kan va till nån ledning!
Eller kanske detta med pärström har utvecklats
vidare till sommarn?
Wesse med en husvagn som det blixtrar om, laddad med pärsäckar.......
Jaa___sällsamt skulle ju det vara!
//KentKommentar
-
denna bild tog jag i norrland o jag måste säga att just denna mygga blev en rolig prick då han faktis har mitt blod i sig..tog bara tre timmars bitande innan bilden blev bra men det va det ju värt tyck ja :lol:Ursprungligen postat av pilotkalleFinns där mygg eller knott vid tiden för meetinget :?: Hatar såna flygfän!Ursprungligen postat av wessesele=lugna vatten Å=ånjutbart sällsamtUrsprungligen postat av pilotkalleÅsele?
Ligger det norr om åsen :lol: ?
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
pilotkalle -
pilotkalleKommentar
-
Här fryser vi ner dom och använder dom som mjölkpallar.
/Lasse/Lasse
Modellflygare sedan 1952
Fullskalaflygare åren 1964-1978.
Har flugit motor: Saab Safir, Tiger Moth, Piper Colt, Auster A5, Super Cub.
Segel: Bergfalke, Pik5, L-Spatz 55, Mucha Standard,
Pirat, Astir, KA2B, Jantar Standard.Kommentar
-
pilotkalle -
pilotkalle
Har du en bild på en :lol: ?Ursprungligen postat av wesseNi skulle se pizzorna di har i Åsele en blir då jäkligt knäsvag av dom yehhhKommentar
dom påminner oss om sällsamhet

Kommentar