Ursprungligen postat av genland
ÅSELE GENLANDAMEETINGET 2008 Nu Officiellt RCFF Meeting-Nord
Kollaps
X
-
-
Är det de där man kallar PAN-pizza?Ursprungligen postat av wesseHon va fin men bilden va lite suddig har du inget skarpare kort...I morgon är det bosönflygning yehh det blir en bra träning inför Åselepizzan :lol:Ursprungligen postat av genlandWesse, jag tror jag hittat en bild nu!

(Mmm vilka pizzor...)
Mvh Kent
Lars JonssonKommentar
-
vi vill se bilderna på snöhögar o pizzabrudar..pleaseUrsprungligen postat av erixxonJag och farsan var ute och skottade av taket på klubbstuga 2 idag (0,6 m snö + att jag sparkade ut till fältet och gick till klubbstuga 2 = jobbigt). Det var strålande solsken och -8°C (-25°C på natten). Så det är inte alls långt kvar till 4:e Juli
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Fan, Jonas det var ju en lysande ide! :idea:Ursprungligen postat av erixxonHehe, man bli nästan nyfiken att se den där pizzabruden så mycket som wesse snackar om henne. Jag får boka in en lunch med genland på pizzerian på tisdag. Då kanske kameran kommer fram :p Bilder på snöhögar kommer inom kort ....
Hm...Vi skulle väl kanske haft en idolbild på
wesse då att visa upp för henne...
//KentKommentar
-
hmm skräm inte bort henne dra ut en bild på Brad Pitt då kan hon ju inte bli besviken då hon får en helt annan figur i verkligheten :lol:Ursprungligen postat av genlandFan, Jonas det var ju en lysande ide! :idea:Ursprungligen postat av erixxonHehe, man bli nästan nyfiken att se den där pizzabruden så mycket som wesse snackar om henne. Jag får boka in en lunch med genland på pizzerian på tisdag. Då kanske kameran kommer fram :p Bilder på snöhögar kommer inom kort ....
//Kent
-
inga kort på snö eller pizza-tjej har du glömt bort oss :?:Ursprungligen postat av erixxonHehe, man bli nästan nyfiken att se den där pizzabruden så mycket som wesse snackar om henne. Jag får boka in en lunch med genland på pizzerian på tisdag. Då kanske kameran kommer fram :p Bilder på snöhögar kommer inom kort ....
-
Ursprungligen postat av wessehmm skräm inte bort henne dra ut en bild på Brad Pitt då kan hon ju inte bli besviken då hon får en helt annan figur i verkligheten :lol:Ursprungligen postat av genlandFan, Jonas det var ju en lysande ide! :idea:Ursprungligen postat av erixxonHehe, man bli nästan nyfiken att se den där pizzabruden så mycket som wesse snackar om henne. Jag får boka in en lunch med genland på pizzerian på tisdag. Då kanske kameran kommer fram :p Bilder på snöhögar kommer inom kort ....
//Kent
Vi var iväg o skulle luncha Jonas o jag på
Pizzan igår, men när vi visade bilder på
dej wesse så blev vi utkörda....... :oops: :oops: :oops:
Det blev lunch på Folkan istället, (Lax för övrigt)
Ja så det kan gå :?
Mvh KentKommentar
-
snyft synd att anblicken av lilla söta mig skrämde henne.. har du visat henne mina dolda talangerUrsprungligen postat av genlandUrsprungligen postat av wessehmm skräm inte bort henne dra ut en bild på Brad Pitt då kan hon ju inte bli besviken då hon får en helt annan figur i verkligheten :lol:Ursprungligen postat av genlandFan, Jonas det var ju en lysande ide! :idea:Ursprungligen postat av erixxonHehe, man bli nästan nyfiken att se den där pizzabruden så mycket som wesse snackar om henne. Jag får boka in en lunch med genland på pizzerian på tisdag. Då kanske kameran kommer fram :p Bilder på snöhögar kommer inom kort ....
//Kent
Vi var iväg o skulle luncha Jonas o jag på
Pizzan igår, men när vi visade bilder på
dej wesse så blev vi utkörda....... :oops: :oops: :oops:
Det blev lunch på Folkan istället, (Lax för övrigt)
Ja så det kan gå :?
Mvh Kent
då kanske hon mjuknar....
nu är det snart dags för åsele metingen... finna det någon som spelar gittar eller hornblåsare? vore kul o ha musik vid lägerelden vid denna vilmarksträff...kanske en jojkande same med ren skulle pigga opp stämningen .....hmm vore kul om en same jojkade varje gång någon hovrade yehhhh.... skulle även va himla trevligt om tobbe kunde berätta lite om när han fick ett stort paket från QQ vid lägerelden
-
snyft synd att anblicken av lilla söta mig skrämde henne.. har du visat henne mina dolda talanger
nu är det snart dags för åsele metingen... finna det någon som spelar gittar eller hornblåsare? vore kul o ha musik vid lägerelden vid denna vilmarksträff...kanske en jojkande same med ren skulle pigga opp stämningen .....hmm vore kul om en same jojkade varje gång någon hovrade yehhhh.... skulle även va himla trevligt om tobbe kunde berätta lite om när han fick ett stort paket från QQ vid lägerelden
[/quote]
Dolda talanger... det var ju när vi skulle försöka redovisa dessa
o dina sällsamt vackra träalster som allt gick överstyr!
Hm , din kravlista:
Renstekar, Vild Hasse, hornblåsare,
jojkande samer mm, börjar bli lika lång som ett svagår...
J-kla diva, får nog börja titulera dig "La wesse"! :lol: :lol: :lol:
Men visst nog ska vi väl försöka att tillfredställa
dina sällsamma drifter på nåt vis!
Mvh KentKommentar
-
Ursprungligen postat av genlandsnyft synd att anblicken av lilla söta mig skrämde henne.. har du visat henne mina dolda talanger
Dolda talanger... det var ju när vi skulle försöka redovisa dessa
o dina sällsamt vackra träalster som allt gick överstyr!
Hm , din kravlista:
Renstekar, Vild Hasse, hornblåsare,
jojkande samer mm, börjar bli lika lång som ett svagår...
J-kla diva, får nog börja titulera dig "La wesse"! :lol: :lol: :lol:
Men visst nog ska vi väl försöka att tillfredställa
dina sällsamma drifter på nåt vis!
Mvh Kent[/quote]
yehh La wesse lät bra ...har du fått tag i en same som kan jojka för oss alla vid lägerelden...tänker då inte sitta o lyssna på Tobbe o han s yak vid lägerelden...kanske värmer den gott ändå :badgrin:
Kommentar