Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Inget skitväder - på med pontonerna och flyg bara.
Förra årets höstmöte var däremot blött.
I kväll har det varit helt fantastiskt flygväder på RIPA.
Det har varit riktigt dåligt väder i skåne ett par veckor minst men det har ändå gått att flyga i stort sett varenda dag.
Kräftor med rabbemos och fläskakorv låter väldigt gott - och så friflygning hela helgen ;-) - kan inte bli bättre.
/PG
Om det ska vara centralt placerat i svedala så finns det gott om plats hos mig..Dock så verkar snapphanemaffian dominera så jag antar att Skåne
blir slutstation för detta kolossalevenemang... :(
Så Hanke å jag får väl sitta hemma å längta som vanligt...
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Om det ska vara centralt placerat i svedala så finns det gott om plats hos mig..Dock så verkar snapphanemaffian dominera så jag antar att Skåne
blir slutstation för detta kolossalevenemang... :(
Så Hanke å jag får väl sitta hemma å längta som vanligt...
Jag hittar ingen klubb i Centrala Svedala däremot så har de väl ett stort nog flygfält i kommunen - och göingar brukar inte åka så långt söderöver om de inte ska med flyget ;-)
Det finns väl någon Malmöklubb som känner för att ta Svedala inom sitt upptagningsområde?
Kommentar